Katowicki „Sport” w odświeżonej formie graficznej
Śląski dziennik „Sport” (Whizz) przeszedł lifting layoutu. Ma być teraz nowocześniejszy w formie, a przy tym nawiązywać do tradycji pisma. Pierwszy odświeżony numer ukazuje się w poniedziałek 20 listopada.
W sierpniu br. Ringier Axel Springer Polska sprzedał tytuł spółce Whizz. Nowy właściciel zapowiedział wówczas zmiany. - Stawiamy sobie za cel rozwój dziennika i uatrakcyjnienie zarówno jego wersji prasowej, jak i (przede wszystkim) odsłony internetowej - mówił Jarosław Matusiak, prezes Whizz.
Właściciel zapowiadał, że będzie zmierzał ku temu, by gazeta stała się atrakcyjniejsza dla obecnych, stałych czytelników, lecz także by lepiej odpowiadała potrzebom nowych odbiorców.
Lifting wyglądu jest zasługą zespołu grafików spółki Whizz pracujących we współpracy z redakcją. Właściciel zapowiada, że zmiany nie są rewolucyjne - przeprowadzono jedynie lekkie odświeżenie layoutu „Sportu”. - Stanie się on od poniedziałku bardziej nowoczesny i dynamiczny. Jednocześnie szata graficzna wciąż będzie charakterystyczna dla „Sportu” i będzie nawiązywać do 73-letniej historii tytułu. Jesteśmy przekonani, że nasi czytelnicy odbiorą pozytywnie świeży wygląd gazety. Udało się to zrobić, bez wprowadzania rewolucyjnych zmian - przekonuje Jarosław Matusiak.
Wydawany w Katowicach „Sport” to jeden z najstarszych tytułów sportowych w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie od 1945 roku, m.in. w województwach śląskim, małopolskim, opolskim i dolnośląskim. Whizz jest też wydawcą internetowej wersji dziennika – Katowickisport.pl.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż ogółem „Sportu” wynosiła 4952 egz.
Dołącz do dyskusji: Katowicki „Sport” w odświeżonej formie graficznej