SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Szypulska rezygnuje z kierowania produkcją wideo w RASP. „Misja futbol” w nowej formule

Katarzyna Szypulska, dotychczasowa szefowa produkcji segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska podjęła decyzję o odejściu z firmy. Jej obowiązki przejmie Shadia Nugud, która niedawno objęła w RASP funkcję head of programming and creative video. Z kolei po odejściu Michała Pola wydawca zapowiada także zmianę formuły programu sportowego „Misja futbol”.

Katarzyna Szypulska była szefową produkcji wideo w RASP od jesieni ub.r. Wcześniej współpracowała m.in. z TVN i Polsatem, kierowała też produkcją takich programów jak „Ukryta prawda” i „Kuchenne rewolucje”.

Teraz Szypulska postanowiła odejść z RASP z początkiem 2020 r., co w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdza Agnieszka Makowska, communication manager w RASP. Według otrzymanych przez nas informacji obowiązki Szypulskiej przejmie  Shadia Nugud, która niedawno objęła w RASP funkcję head of programming and creative video. Makowska zaznacza, że Szypulska samodzielnie podjęła decyzję o opuszczeniu firmy, nie wiadomo jakie są jej dalsze plany zawodowe.

Odejście Katarzyny Szypulskiej to w ostatnim czasie nie jedyna zmiana w segmencie wideo RASP. Niedawno z pracy tam odeszli Adriana Sławińska, Anna Marucha oraz Michał Pietniczka kierujący przez ostatnie 5 lat obszarem wideo w Onecie.

„Misja futbol” w nowej formule

W RASP zachodzą nie tylko zmiany personalne związane z segmentem wideo, planowane są też zmiany programowe. W poniedziałek po raz ostatni popularny program sportowy Onetu - „Misję futbol” poprowadził Michał Pol, który rozpoczyna współpracę z WP SportoweFakty, zamierza też uruchomić na YouTube Kanał Sportowy wspólnie z Krzysztofem Stanowskim, Mateuszem Borkiem oraz Tomaszem Smokowskim.

W rozmowie z nami Agnieszka Makowska zapowiada, że „Misja futbol” będzie kontynuowana, doczeka się jednak nowej formuły, choć nie zdradza w tym zakresie bliższych szczegółów. W związku z tym na razie nie wiadomo kto będzie prowadził zmienioną „Misję futbol”, program prawdopodobnie powróci na antenę Onetu w lutym 2020 r.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,46 mln realnych użytkowników i 2,02 mld odsłon. Sam portal Onet.pl miał 16,95 mln użytkowników i 1,38 mld odsłon, a jego strona główna - 11,31 mln użytkowników i 427,1 mln odsłon.

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Szypulska rezygnuje z kierowania produkcją wideo w RASP. „Misja futbol” w nowej formule

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bee
Co się tam w tym wideo dzieje?! Przecież tam jest jakiś totalny, permanentny kryzys.
odpowiedź
User
Jjcrz
To jest w sumie fajne. Gdy coś się kręci i przynosi kasę, to nagle jest mnóstwo dyrektorów,a co jeden to ważniejszy i more strategic. A kiedy coś się zaczyna sypać, to nagle okazuje się, że najbezpieczniejsi są robole :)
odpowiedź
User
Cataleya
A tak było pięknie
odpowiedź