Katarzyna Mecinski i Tomek Czajkowski w kampanii „Szczęśliwego nowego bycia eko” ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Szczęśliwego nowego bycia eko”, w której pokazuje, jak święta mogą być bardziej ekologiczne. W akcję zaangażowano influencerów - Katarzynę Mecinski i Tomka Czajkowskiego.
Na potrzeby kampanii ING Bank Śląski przygotował poradnik z listą wskazówek, jak można przygotować się do świąt, bardziej szanując środowisko naturalne. Bank radzi m.in. używać naturalnych zamienników detergentów, w domu postawić żywą choinkę z legalnych upraw, pakować prezenty w papier z recyklingu czy kupić tyle jedzenia, ile faktycznie zjemy.
Do akcji ING zaprosił również znanych influencerów - Katarzynę Mecinski, autorkę vloga „Fifty Na Pol” i Tomka Czajkowskiego, autora bloga kulinarnego „Magiczny Składnik”.
Poradnik jest dostępny na blogu ING, a także w formie wyklejek, postów w social mediach (kanały banku). Komunikację uzupełnia direct marketing.
- Mamy nadzieję, że klienci przetestują proponowane przez nas pomysły. Być może chęć dbania o środowisko pojawi się również w ich postanowieniach noworocznych i zostanie z nimi na dłużej - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampanię przygotowały Brain, Gong i Mosqi.to.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Mecinski i Tomek Czajkowski w kampanii „Szczęśliwego nowego bycia eko” ING Banku Śląskiego