Katarzyna Malczewska-Błaszczuk dyrektor marketingu Grupy Żywiec
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała w Grupie Heineken.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk pracowała już w Grupie Żywiec jako group managerka marek regionalnych i marki Tatra. Była także managerką ds. trade marketingu firmy. W ostatnich latach związana z serbskim oddziałem Grupy Heineken oraz Commonwealth Brewery Limited, gdzie była odpowiedzialna za segmenty piwa, wina i alkoholi mocnych.
Wcześniej przez niemal dekadę pracowała w Coca-Cola Poland Services, gdzie jako marketing manager odpowiadała za marki Kropla Beskidu, Burn, Powerade oraz Nestea.
Malczewska-Błaszczuk zastąpiła na stanowisku szefowej marketingu Grupy Żywiec Małgorzatę Lubelską, która objęła stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken. Lubelska zasiadała także w zarządzie firmy.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.
Do Grupy Żywiec należą takie marki piw jak Żywiec, Desperados, Heineken, Warka, EB, Tatra, Królewskie, Leżajsk, Brackie, Dziki Sad, Zlatý Bažant.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Malczewska-Błaszczuk dyrektor marketingu Grupy Żywiec