Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour
Carrefour wystartował z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi i K2 Create.
Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.
Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/uzd3pGQoyKA" title="Tarta porowa z białą kiełbasą, 5 odc. nowego cyklu „Mądry obiad do 5 zł za osobę" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">
Współpraca z K2 Create ma charakter stały.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour