SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaspersky stawia na McCann London

Firma Kaspersky Lab przekazała swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji McCann London.

W rozpoczętym w lutym tego roku przetargu McCann London pokonała agencje OgilvyOne i Glue Isobar. Wcześniej firma Kaspersky Lab była obsługiwana przez agencję M&C Saatchi, która nie startowała w przetargu. Wartość reklamowego budżetu producenta oprogramowania antywirusowego szacuje się na ponad 24 miliony dolarów.

McCann London będzie odpowiedzialna za przygotowanie dla Kaspersky Lab globalnej kampanii obejmującej inernet, prase i outdoor.

Dołącz do dyskusji: Kaspersky stawia na McCann London

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awaria
bezsensowny tytuł...
odpowiedź