„Kasa za jeden uśmiech” w kampanii Helleny (wideo)
Pod hasłem „Kasa za jeden uśmiech” ruszyła promocja napojów Helleny. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i prasie.
Rozpoczęta właśnie kampania Helleny reklamuje trzy napoje tej marki: Oranżadę, owocowe napoje niegazowane Perfect oraz dwulitrowe napoje niegazowane. Wykorzystywane w tej akcji spoty telewizyjne są utrzymane w konwencji muzycznej – bohaterowie reprezentujący różne pokolenia śpiewają tekst do melodii „Say a little prayer”. Jednocześnie przekaz informuje o startującej właśnie promocji konsumenckiej „Kasa za jeden uśmiech”, podkreślając dostępną w niej pulę nagród.
Reklamy Helleny– w wersji 45-, 40- i 10-sekundowej – są emitowane od 3 maja w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media, a pojawią się również w prasie branżowej. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja GonnaBe.
Dołącz do dyskusji: „Kasa za jeden uśmiech” w kampanii Helleny (wideo)
http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM
Zastanawiam sie, gdzie jest granica "kreatywnego copy-paste" i kto jej powinien pilnowac - klient, czy agencja?