SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kasa za jeden uśmiech” w kampanii Helleny (wideo)

Pod hasłem „Kasa za jeden uśmiech” ruszyła promocja napojów Helleny. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i prasie.

Rozpoczęta właśnie kampania Helleny reklamuje trzy napoje tej marki: Oranżadę, owocowe napoje niegazowane Perfect oraz dwulitrowe napoje niegazowane. Wykorzystywane w tej akcji spoty telewizyjne są utrzymane w konwencji muzycznej – bohaterowie reprezentujący różne pokolenia śpiewają tekst do melodii „Say a little prayer”. Jednocześnie przekaz informuje o startującej właśnie promocji konsumenckiej „Kasa za jeden uśmiech”, podkreślając dostępną w niej pulę nagród.

Reklamy Helleny– w wersji 45-, 40- i 10-sekundowej – są emitowane od 3 maja w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media, a pojawią się również w prasie branżowej. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja GonnaBe.
 

Dołącz do dyskusji: „Kasa za jeden uśmiech” w kampanii Helleny (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
never2windy
No tak, cos mi to przypomina... Raczej nie przypuszczam, zeby ani klient ani agencja nie zaliczali sie do grona 20 mln uzytkownikow, ktorzy obejrzeli chyba najpopularniejszego virala swiata wyprodukowanego dla T-Mobile :)

http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM

Zastanawiam sie, gdzie jest granica "kreatywnego copy-paste" i kto jej powinien pilnowac - klient, czy agencja?
odpowiedź
User
drugstore
no comments
odpowiedź
User
hat
straszna kopia
odpowiedź