SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karol Strasburger w akcji edukacyjnej „Wybieraj mądrze! Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię”

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię” skierowanej do odbiorców energii elektrycznej. Akcja wykorzystuje wizerunek aktora Karola Strasburgera, znanego głównie z teleturnieju „Familiada”.

Kampania jest odpowiedzią na liczne skargi klientów dotyczące nieuczciwych działań przedstawicieli handlowych niektórych sprzedawców. Wykorzystują oni niewiedzę, zwłaszcza osób starszych i fakt, że określenia typu „pan z elektrowni” czy „pan z zakładu energetycznego” wielu osobom jednoznacznie kojarzą się z wiarygodnymi sprzedawcami energii. Zdarza się, że w ten sposób wprowadzają klientów w błąd, doprowadzając do podpisania niechcianej bądź nieopłacalnej umowy.

Akcja ma na celu m.in. propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej, podnoszenie świadomości o działaniach firm stosujących nieuczciwe praktyki rynkowe, budowanie konkurencyjnego rynku sprzedaży energii elektrycznej w oparciu o zasady fair play oraz wskazanie firm, które przyjęły Kodeks Dobrych Praktyk gwarantując klientom przejrzyste i jasne zasady zawierania umów.

Działania organizuje Towarzystwo Obrotu Energią we współpracy z Federacją Konsumentów. Organizacje zachęcają konsumentów, żeby sprawdzali handlowców, których wpuszczają do swoich domów, dokładnie zapoznawali się z przedstawianą ofertą i uważnie czytali umowy, które zamierzają podpisać. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości powinni o wszystko pytać i dokładnie omawiać zapisy umowy z przedstawicielem handlowym. Akcja przypomina także o przysługującym każdemu prawie do rezygnacji w ciągu 14 dni - bez ponoszenia konsekwencji - z umowy podpisanej poza siedzibą sprzedawcy.

Materiały z kampanii są oparte na wizerunku aktora Karola Strasburgera i nawiązują do prowadzonego przez niego teleturnieju „Familiada”. Akcja będzie realizowana w radiu, prasie ogólnopolskiej i lokalnej, internecie oraz pojazdach transportu publicznego.

Kampanię wspierają największe grupy sprzedające energię elektryczną: Enea, Energa, innogy Polska, Polkomtel, PGE Polska Grupa Energetyczna i Tauron Polska Energia. Wszystkie one posiadają Certyfikat TOE i przystąpiły do Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej.

Dołącz do dyskusji: Karol Strasburger w akcji edukacyjnej „Wybieraj mądrze! Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lucyfer
Najwięksi oszuści wspierają tą akcje.

Kampanię wspierają największe grupy sprzedające energię elektryczną: Enea, Energa, innogy Polska, Polkomtel, PGE Polska Grupa Energetyczna i Tauron Polska Energia. Wszystkie one posiadają Certyfikat TOE i przystąpiły do Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej.

odpowiedź