Karine Madelrieu na czele marketingu Wyborowa Pernod Ricard
Z początkiem października stanowisko dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu. Zastąpiła Craiga van Niekerk’a, który awansował na stanowisko global vice president of marketing, Malibu & Kahlúa, w The Absolut Company (TAC).
Karine Madelrieu ma 18-letnie doświadczenie w marketingu w środowisku międzynarodowym. Przed dołączeniem do Wyborowa Pernod Ricard pełniła funkcję dyrektor marketingu w Pernod Ricard Eastern Europe. Pracowała też w różnych krajach Europy Wschodniej pełniąc funkcje dyrektorskie w obszarach brandingu, marketingu i sprzedaży.
Karine Madelrieu w zarządzie
Oprócz stanowiska dyrektor marketingu, Karine Madelrieu pełnić też będzie funkcję członka zarządu Central Europe Management Entity.
- Po spędzeniu wielu niezapomnianych lat na rynkach Europy Wschodniej, jestem szczęśliwa, że mogłam dołączyć do zespołu Wyborowa Pernod Ricard i całego Pernod Ricard Central Europe, aby wnieść swój wkład w rozwijający się biznes i kontynuować budowę kreatywnych i odnoszących sukcesy marek. Cieszę się też, że będę mogła odkrywać historię polskich wódek i skarby polskiej kultury - mówi Karine Madelrieu.
Karine Madelrieu ma tytuł magistra marketingu i biznesu międzynarodowego uzyskany w Management Schools we Francji.
Dołącz do dyskusji: Karine Madelrieu na czele marketingu Wyborowa Pernod Ricard