Karina Gos zatrudniona w VML Poland dzięki autopromocji na Foursquare
Karina Gos zaczęła pracę w dziale kreacji VML Poland, po tym jak zostawiła swoją wizytówkę w siedzibie firmy w serwisie geolokalizacyjnym Foursquare, zachęcając do kontaktu ze sobą.
W połowie lipca Karina Gos w taki sposób starała się nawiązać kontakt z kilkoma agencjami reklamowymi (m.in. Grey Group, K2, Saatchi & Saatchi). Jako pierwsza propozycję pracy złożyła jej VML Poland (która powstała w czerwcu br. po przejęciu agencji Heureka, Pride&Glory i Brand Fibres przez sieć VML - więcej na ten temat). Gos objęła w VML funkcję copywritera.
- Prosty, efektowny pomysł, spory buzz, a za nimi zdolna osoba. Czego chcieć więcej? - uzasadnia Michał Wolniak, szef strategii VML. - Prowadziliśmy rekrutację na stanowisko copywritera, a działania autopromocyjne Kariny zwróciły na nią naszą uwagę - dodaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Karina Gos poprzednio przez prawie rok była interactive copywriterem w agencji John Pitcher. Wcześniej pracowała m.in. w Brand Place i San Markos.
Heureka i Pride&Glory nie pierwszy raz zatrudniają osobę na podstawie jej aktywności w social media. Na początku 2010 roku do działu kreacji pierwszej agencji dołączył Filip Szcześniak, który niedługo wcześniej opublikował dwie bardzo popularne wśród młodych internautów przeróbki znanego fragmentu filmu „Upadek”: „Hitler dowiaduje się o jadłodajni” i „Hitler w poszukiwaniu elektro”. Szcześniak wyjechał z kraju, ale nadal współpracuje z agencją.
- Nigdy nie przyjęliśmy pracownika tylko z powodu jego aktywności w social media. Zatrudniliśmy za to wiele osób (podejrzewam, że więcej niż dziesięć), jeśli za tą aktywnością szły talent, sprawne zwoje i niestandardowe myślenie - precyzuje Michał Wolniak. Zaznacza, że agencja rzadko dostaje niestandardowe aplikacje od kandydatów do pracy w innych działach niż kreacja. - Częściej to my zauważamy zdolniachę i sami się odzywamy - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Karina Gos zatrudniona w VML Poland dzięki autopromocji na Foursquare