Kariera pewnej okładki
Nowy produkt firmy Carlsberg Okocim - "Harnaś"
Krakowska Agencja Public Relations sprzedaje firmie Carlsberg Okocim SA górskie szczyty, podhalańskie lasy i resztki topniejącego śniegu. Projekt graficzny, który ozdobił kwietniowy numer wewnętrznego magazynu informacyjnego korporacji "Czteropak", wydawanego przez Agencję, trafi na opakowania zbiorcze najnowszego brandu Carlsberg Okocim SA - piwa "Harnaś" - w całej Polsce.
- Jesteśmy bardzo dumni z sukcesu przygotowanej przez nas okładki - mówi Maciej Szymański, szef Krakowskiej Agencji Public Relations - Od pierwszego numeru "Czteropaka" staramy się dbać o najwyższy poziom graficzny i edytorski pisma. Wyróżnienie kwietniowego projektu świadczy o skuteczności i profesjonalizmie naszych działań.
Carlsberg Okocim wprowadził na rynek pod koniec kwietnia swój najnowszy produkt - piwo "Harnaś", produkowane w Browarze Okocim. Na zlecenie producenta, Krakowska Agencja Public Relations przygotowała specjalną edycję magazynu "Czteropak", poświęconą nowemu brandowi. - Nie spodziewaliśmy się aż tak pozytywnej reakcji ze strony naszego partnera. Dzięki decyzji Carlberg Okocim, efekt pracy krakowskiego zespołu stanie się widoczny w całym kraju - dodaje Maciej Szymański.
"Czteropak" jest Wewnętrznym Magazynem Informacyjnym Carlsberg Okocim SA opracowywanym od października 2001 r. we współpracy z Krakowską Agencją PR.
Dołącz do dyskusji: Kariera pewnej okładki