Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's
W wyniku głosowania internautów, do menu McDonald's Polska wróciła kanapka Jalapeño Burger. Działania reklamowe przygotowała agencja Isobar Polska.
Kampania Jalapeño Burgera oparta jest o serię humorystycznych video, których bohaterem jest José Arcos Dorados - mieszkający w Polsce Meksykanin. Mężczyzna nie dopuszcza do siebie myśli, ze jego ulubionej kanapki mogłoby nie być w menu McDonald's. Dlatego rzuca restauracji wyzwanie w wygraniu którego muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.
Dzięki głosowaniu fanów, kanapka wróciła do oferty McDonald’s.
Akcja ruszyła 27 marca na kanałach własnych McDonald’s na Facebooku, Instagramie (Instastories) i aplikacji mobilnej marki.
Za koncept kreatywny i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content video wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada Głośno, a za postprodukcję Post.film.
Dołącz do dyskusji: Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's