SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

We wrześniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były bez zmian stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały minimalne spadki. Najwięcej zyskała telewizja Discovery Travel & Lving, zaś stracił – Fashion.

Będący na pierwszym miejscu zestawienia kobiecy kanał TVN Style miał we wrześniu br. udział na poziomie 0,38 proc. po spadku o 1,3 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do panów kanał TVN Turbo z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując spadek o 4,5 proc.

Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział Polsat Play wzrósł o 30,5 proc. do 0,20 proc., zaś Polsat Cafe – o 41,8 proc. do 0,17 proc.
 
Największy wzrost – o 71,1 proc. - zanotował kanał Discovery Travel & Living, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział wyniósł 0,17 proc. Stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat. Od października br. kanał ten zmienił nazwę na TLC i poszerzył ofertę kierowaną do kobiet (więcej na ten temat). Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca ostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał aż o 86 proc. 

 Wszyscy 4+
wrzesień20092010
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Style20 8800,38121 1930,376
TVN Turbo20 5670,37620 2280,359
Polsat Play8 2930,15111 0850,197
Polsat Cafe6 6800,1229 7650,173
Discovery T&L5 3010,0979 3780,166
Zone Club10 2030,1864 9420,088
kuchnia.tv2 6170,0482 8310,050
BBC Lifestyle3 1440,0571 5740,028
Domo9000,0165910,010
Fashion2 3640,0433550,006


W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,61 proc. udziału i tutaj zanotował wzrost o 2,2 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 2,8 proc.), trzeci był Polsat Play (0,23 proc., +14,8 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,22 proc., + 44,2 proc.).

Wzrost Discovery Trave & Living w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł 131,8 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 70,8 proc. 

 Wszyscy 16-49
wrzesień20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo14 5380,60014 9580,613
TVN Style12 9200,53312 6510,518
Polsat Play4 9170,2035 6830,233
Polsat Cafe3 7210,1545 4200,222
Discovery T&L2 1220,0884 9690,204
Zone Club5 3330,2202 9710,122
kuchnia.tv9110,0381 4480,059
BBC Lifestyle1 7890,0749000,037
Domo4680,0194480,018
Fashion5840,0241720,007


Najpopularniejszym programem w TVN Style we wrześniu br. był odcinek magazynu “Wiem co jem”, który zgromadził 180 tys. widzów. W TVN Turbo najchętniej oglądany był serial dokumentalny “Uwaga! Pirat!”, który zanotował widownię na poziomie 118 tys. osób. 

Ranking top pozycji w TVN Style we wrześniu br.wszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./180 4662,152
ZAWODY /SER.DOK.POL./167 4591,888
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./166 0181,590
33 NIEZAPOMNIANE BAJKI /PROG.ROZR.POL./156 6991,383
66 NIEZAPOMNIANYCH PRZEBOJOW /PROG.ROZR.POL./123 4971,178
SWIAT WEDLUG DZIECKA /PROG.PORAD.POL./115 8311,251
JAK DOBRZE WYGLADAC NAGO /PROG.PORAD.KAN./108 7070,866
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./104 2921,004
LEKCJA STYLU /MAG.PORAD.POL./96 7891,176
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI /TALK SHOW/94 5301,122
 
Ranking top pozycji w TVN Turbo we wrześniu br.wszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./118 2700,836
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./114 7780,767
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./106 2620,943
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./91 9580,653
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./87 6900,551
POLAK POTRAFI /PROG.ROZR.NAUKOWY/85 3020,547
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./84 6391,590
KROLOWIE DRIFTU /MAG.MOTOR.POL./82 2270,547
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./79 5661,023
NA OSI /MAG.MOTORYZ./79 4791,318

 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
BRAWO TVN.!!!
odpowiedź