Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.
We wrześniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były bez zmian stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały minimalne spadki. Najwięcej zyskała telewizja Discovery Travel & Lving, zaś stracił – Fashion.
Będący na pierwszym miejscu zestawienia kobiecy kanał TVN Style miał we wrześniu br. udział na poziomie 0,38 proc. po spadku o 1,3 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do panów kanał TVN Turbo z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując spadek o 4,5 proc.
Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział Polsat Play wzrósł o 30,5 proc. do 0,20 proc., zaś Polsat Cafe – o 41,8 proc. do 0,17 proc.
Największy wzrost – o 71,1 proc. - zanotował kanał Discovery Travel & Living, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział wyniósł 0,17 proc. Stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat. Od października br. kanał ten zmienił nazwę na TLC i poszerzył ofertę kierowaną do kobiet (więcej na ten temat). Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca ostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał aż o 86 proc.
Wszyscy 4+ | ||||
wrzesień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 20 880 | 0,381 | 21 193 | 0,376 |
TVN Turbo | 20 567 | 0,376 | 20 228 | 0,359 |
Polsat Play | 8 293 | 0,151 | 11 085 | 0,197 |
Polsat Cafe | 6 680 | 0,122 | 9 765 | 0,173 |
Discovery T&L | 5 301 | 0,097 | 9 378 | 0,166 |
Zone Club | 10 203 | 0,186 | 4 942 | 0,088 |
kuchnia.tv | 2 617 | 0,048 | 2 831 | 0,050 |
BBC Lifestyle | 3 144 | 0,057 | 1 574 | 0,028 |
Domo | 900 | 0,016 | 591 | 0,010 |
Fashion | 2 364 | 0,043 | 355 | 0,006 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,61 proc. udziału i tutaj zanotował wzrost o 2,2 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 2,8 proc.), trzeci był Polsat Play (0,23 proc., +14,8 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,22 proc., + 44,2 proc.).
Wzrost Discovery Trave & Living w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł 131,8 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 70,8 proc.
Wszyscy 16-49 | ||||
wrzesień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 14 538 | 0,600 | 14 958 | 0,613 |
TVN Style | 12 920 | 0,533 | 12 651 | 0,518 |
Polsat Play | 4 917 | 0,203 | 5 683 | 0,233 |
Polsat Cafe | 3 721 | 0,154 | 5 420 | 0,222 |
Discovery T&L | 2 122 | 0,088 | 4 969 | 0,204 |
Zone Club | 5 333 | 0,220 | 2 971 | 0,122 |
kuchnia.tv | 911 | 0,038 | 1 448 | 0,059 |
BBC Lifestyle | 1 789 | 0,074 | 900 | 0,037 |
Domo | 468 | 0,019 | 448 | 0,018 |
Fashion | 584 | 0,024 | 172 | 0,007 |
Najpopularniejszym programem w TVN Style we wrześniu br. był odcinek magazynu “Wiem co jem”, który zgromadził 180 tys. widzów. W TVN Turbo najchętniej oglądany był serial dokumentalny “Uwaga! Pirat!”, który zanotował widownię na poziomie 118 tys. osób.
Ranking top pozycji w TVN Style we wrześniu br. | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | 180 466 | 2,152 |
ZAWODY /SER.DOK.POL./ | 167 459 | 1,888 |
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./ | 166 018 | 1,590 |
33 NIEZAPOMNIANE BAJKI /PROG.ROZR.POL./ | 156 699 | 1,383 |
66 NIEZAPOMNIANYCH PRZEBOJOW /PROG.ROZR.POL./ | 123 497 | 1,178 |
SWIAT WEDLUG DZIECKA /PROG.PORAD.POL./ | 115 831 | 1,251 |
JAK DOBRZE WYGLADAC NAGO /PROG.PORAD.KAN./ | 108 707 | 0,866 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | 104 292 | 1,004 |
LEKCJA STYLU /MAG.PORAD.POL./ | 96 789 | 1,176 |
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI /TALK SHOW/ | 94 530 | 1,122 |
Ranking top pozycji w TVN Turbo we wrześniu br. | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ | 118 270 | 0,836 |
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./ | 114 778 | 0,767 |
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ | 106 262 | 0,943 |
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ | 91 958 | 0,653 |
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ | 87 690 | 0,551 |
POLAK POTRAFI /PROG.ROZR.NAUKOWY/ | 85 302 | 0,547 |
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./ | 84 639 | 1,590 |
KROLOWIE DRIFTU /MAG.MOTOR.POL./ | 82 227 | 0,547 |
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./ | 79 566 | 1,023 |
NA OSI /MAG.MOTORYZ./ | 79 479 | 1,318 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.