SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały Grupy TVN zdominowały rynek

TVN Style, Cartoon Network, MTV Polska, TVN 24, TVN to telewizje, które zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.

Telewizja TVN zwiększyła w październiku wpływy netto z reklam do 258,2 mln zł, czyli o prawie 40 proc. więcej wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 242,2 mln  zł (ponad 22 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 149,5 mln zł (wzrost o 9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 129,3 mln zł (wzrost o 16 prov) wpływów reklamowych.

W październiku najwięcej z reklam zyskała telewizja TVN Style - wzrost o ponad 160 procent. Na drugim miejscu znalazła się Cartoon Network (wzrost o 87,4 proc.) a trzecim MTV Polska (wzrost 81,4 proc.).
 
Wydatki reklamowe X 2005 i X 2006 - TOP20 stacji

 


X 2006ZMIANA
TVN258 213 310 zł43,9%
Polsat242 204 539 zł22,3%
TVP1149 480 590 zł9,0%
TVP2129 323 131 zł15,9%
MTV Polska24 032 342 zł81,4%
TV418 358 218 zł25,1%
TVN 2418 311 878 zł68,5%
Tele 512 221 409 zł-0,4%
TVN Siedem9 593 684 zł-25,8%
Discovery8 674 555 zł9,5%
TVP38 253 275 zł-25,8%
Jetix7 496 868 zł30,0%
Cartoon Network7 152 660 zł87,4%
VIVA Polska6 437 843 zł-19,7%
TVN Style5 568 730 zł160,3%
National Geographic4 284 676 zł6,3%
Animal Planet3 514 540 złX*
Hallmark3 151 528 zł-24,5%
TVN Turbo3 028 609 zł-25,5%
ZigZap2 480 318 zł-19,7%
X* - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP15

 


X 2005
Polsat198 010 379 zł
TVN179 386 456 zł
TVP1137 184 403 zł
TVP2111 598 518 zł
TV414 672 908 zł
MTV Polska13 246 895 zł
TVN Siedem12 937 110 zł
Tele 512 267 364 zł
TVP311 115 991 zł
TVN 2410 868 958 zł
VIVA Polska8 015 970 zł
Discovery7 924 080 zł
Jetix5 766 665 zł
Hallmark4 175 667 zł
TVN Turbo4 066 118 zł
National Geographic4 029 051 zł
Cartoon Network3 816 510 zł
ZigZap3 087 257 zł
Zone Club2 595 669 zł
TVN Style2 139 404 zł

Wydatki reklamowe w telewizji X 2005 i X 2006 - TOP15 reklamodawców 

Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zdominowały rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl