SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce

W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

W styczniu 2014 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował spadek udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 27,17 proc. do poziomu 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował Nickelodeon, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 4,69 proc. do 0,61 proc.

Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu jednak spadł o 11,86 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 131,82 proc., pochwalić się mógł kanał Nick Jr, który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte. Średni miesięczny udział tej stacji w styczniu 2014 roku wyniósł 0,51 proc.

Z kolei największy spadek odnotował BBC CBeebies, który spadł z miejsca siódmego na dziesiąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 50 proc. do 0,17 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2013

styczeń 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

MiniMini+

65 214

0,92%

48 812

0,67%

2

Nickelodeon

45 607

0,64%

44 633

0,61%

3

Cartoon Network

41 915

0,59%

38 321

0,52%

4

Nick Jr

15 878

0,22%

37 344

0,51%

5

Disney Channel

45 215

0,64%

36 821

0,50%

6

Disney Junior

47 252

0,66%

33 776

0,46%

7

Disney XD

35 764

0,50%

22 553

0,31%

8

Polsat JimJam

20 097

0,28%

16 427

0,22%

9

Nickelodeon HD

11 611

0,16%

15 419

0,21%

10

BBC CBeebies

24 290

0,34%

12 293

0,17%

11

Boomerang

10 812

0,15%

11 396

0,16%

12

teleTOON+

9 015

0,13%

7 265

0,10%


Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został Nick Jr (0,60 proc. udziału; wzrost o 172,73 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był dziewiąty. Na drugą lokatę spadł kanał MiniMini+ (również 0,60 proc., w dół o 38,78 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Nickelodeon (0,52 proc., + 8,33 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC CBeebies - było to 53,33 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2013

styczeń 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Nick Jr

6 182

0,22%

17 459

0,60%

2

MiniMini+

28 145

0,98%

17 372

0,60%

3

Nickelodeon

13 725

0,48%

15 286

0,52%

4

Disney Junior

21 753

0,76%

14 017

0,48%

5

Cartoon Network

11 830

0,41%

13 900

0,48%

6

Disney Channel

13 206

0,46%

13 220

0,45%

7

Polsat JimJam

10 052

0,35%

7 791

0,27%

8

Disney XD

9 753

0,34%

7 094

0,24%

9

Nickelodeon HD

4 096

0,14%

6 767

0,23%

10

Boomerang

5 192

0,18%

4 331

0,15%

11

BBC CBeebies

8 520

0,30%

4 154

0,14%

12

teleTOON+

2 370

0,08%

2 308

0,08%

 

 

Dołącz do dyskusji: Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luki
a co się dziwić? jak sam bzdury tam lecą, tylko krzyki i wrzaski, zero inteligencji
odpowiedź
User
Mhm
Same bzdury, twoje dziecko jest debilem a nie bajki robią z niego dziecko z wymyśloną chorobą ADHD które jest zwykłym debilizmem
odpowiedź
User
Son Goku
nie potrzebnie stacja Cartoon network zdjęła z emisji kultowe seriale z lat świetności 1992 - 2004

później 2009 - 2013 w tych czasach leciały animowane wojny klonów . Teraz Cartoon network wprowadza jakieś bezsensowne nowości np niesamowity świat gumbolla i zwyczajny serial , . Dla mnie to nie jest żadna frajda oglądać taki serial o postaciach które zachowują sie jak zwykli ludzie i nie mają super mocy .
odpowiedź