Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.
W styczniu 2014 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował spadek udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 27,17 proc. do poziomu 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Z trzeciej na drugą pozycję awansował Nickelodeon, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 4,69 proc. do 0,61 proc.
Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu jednak spadł o 11,86 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 131,82 proc., pochwalić się mógł kanał Nick Jr, który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte. Średni miesięczny udział tej stacji w styczniu 2014 roku wyniósł 0,51 proc.
Z kolei największy spadek odnotował BBC CBeebies, który spadł z miejsca siódmego na dziesiąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 50 proc. do 0,17 proc.
Lp. | Stacja | Wszyscy 4+ | |||
styczeń 2013 | styczeń 2014 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
1 | MiniMini+ | 65 214 | 0,92% | 48 812 | 0,67% |
2 | Nickelodeon | 45 607 | 0,64% | 44 633 | 0,61% |
3 | Cartoon Network | 41 915 | 0,59% | 38 321 | 0,52% |
4 | Nick Jr | 15 878 | 0,22% | 37 344 | 0,51% |
5 | Disney Channel | 45 215 | 0,64% | 36 821 | 0,50% |
6 | Disney Junior | 47 252 | 0,66% | 33 776 | 0,46% |
7 | Disney XD | 35 764 | 0,50% | 22 553 | 0,31% |
8 | Polsat JimJam | 20 097 | 0,28% | 16 427 | 0,22% |
9 | Nickelodeon HD | 11 611 | 0,16% | 15 419 | 0,21% |
10 | BBC CBeebies | 24 290 | 0,34% | 12 293 | 0,17% |
11 | Boomerang | 10 812 | 0,15% | 11 396 | 0,16% |
12 | teleTOON+ | 9 015 | 0,13% | 7 265 | 0,10% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został Nick Jr (0,60 proc. udziału; wzrost o 172,73 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był dziewiąty. Na drugą lokatę spadł kanał MiniMini+ (również 0,60 proc., w dół o 38,78 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Nickelodeon (0,52 proc., + 8,33 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC CBeebies - było to 53,33 proc.
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
styczeń 2013 | styczeń 2014 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
1 | Nick Jr | 6 182 | 0,22% | 17 459 | 0,60% |
2 | MiniMini+ | 28 145 | 0,98% | 17 372 | 0,60% |
3 | Nickelodeon | 13 725 | 0,48% | 15 286 | 0,52% |
4 | Disney Junior | 21 753 | 0,76% | 14 017 | 0,48% |
5 | Cartoon Network | 11 830 | 0,41% | 13 900 | 0,48% |
6 | Disney Channel | 13 206 | 0,46% | 13 220 | 0,45% |
7 | Polsat JimJam | 10 052 | 0,35% | 7 791 | 0,27% |
8 | Disney XD | 9 753 | 0,34% | 7 094 | 0,24% |
9 | Nickelodeon HD | 4 096 | 0,14% | 6 767 | 0,23% |
10 | Boomerang | 5 192 | 0,18% | 4 331 | 0,15% |
11 | BBC CBeebies | 8 520 | 0,30% | 4 154 | 0,14% |
12 | teleTOON+ | 2 370 | 0,08% | 2 308 | 0,08% |
Dołącz do dyskusji: Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
później 2009 - 2013 w tych czasach leciały animowane wojny klonów . Teraz Cartoon network wprowadza jakieś bezsensowne nowości np niesamowity świat gumbolla i zwyczajny serial , . Dla mnie to nie jest żadna frajda oglądać taki serial o postaciach które zachowują sie jak zwykli ludzie i nie mają super mocy .