SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy program Kanału Zero o show-biznesie

Kanał Zero zaczął emitować nowy format „Zero na salonach”. Reporterka Emilia Dulnik pojawia się na wydarzeniach z branży show-biznes i rozmawia z gwiazdami. 
 

Emilia Dulnik, fot. YouTube / Kanał ZeroEmilia Dulnik, fot. YouTube / Kanał Zero

„Zero na salonach” to nowa propozycja dla widzów Kanału Zero. Reporterka Emilia Dulnik rozmawia z gwiazdami show biznesu podczas okolicznościowych wydarzeń. W pierwszym odcinku pojawiła się na pokazie mody kolekcji Deni Cler jesień/zima 2024/25 (program zanotował jak dotąd 22 tys. wyświetleń).

„Zero na salonach”

W kolejnym materiale z tej serii Dulnik uczestniczyła w premierze filmu "Niepewność. Zakochany Mickiewicz”, który opowiada o życiu i twórczości Adama Mickiewicza. Pokazano kulisy powstania filmu, w których aktorzy i producenci opowiadają o pracy (13 tys. wyświetleń.)

Czytaj także: Tomasz Kammel w Kanale Zero

Emilia Dulnik występuje w Kanale Zero od jego startu w lutym br. Pojawia się w porankach „7.00”, odcinkach z serii commentary oraz innych materiałach reporterskich. Od dwóch lat prowadzi także kanał na YouTube OK TV (60 tys. subskrypcji). To kanał rozrywkowy online pełen wywiadów i reportaży o tematyce show-biznesowej.

Nowy cykl Emilii Dulnik

Projekt youtubowy Krzysztofa Stanowskiego doczekał się już 1,3 mln obserwujących. Ponad 1600 filmów zapewniło KZ ponad 290 mln wyświetleń. Jak podawaliśmy, nowym szefem redakcji kanału został w poniedziałek Piotr Mieśnik.

Dołącz do dyskusji: Nowy program Kanału Zero o show-biznesie

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ag
Chyba coraz gorzej sobie radzą skoro idą w taką strone. No cóż, czas pokaże czy to był dobry ruch.
odpowiedź
User
CRL
Dzień bez Harnasiowców na WM jest dniem straconym...
odpowiedź
User
Fan
Zaczęli od ambitnych projektów, część wygasili, część dodali nowe. Muszą pójść w stronę balansu ambitne-luźne treści, bo finalnie nie są opłacani z abonamentu RTV i nie mogą pozwolić sobie na budowanie kanału ambitnymi treściami kosztem widzów i odsłon.
odpowiedź