Kanał Lifetime w ofercie reklamowej Polsat Media
Polsat Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w kanale lifestylowym Lifetime. Będzie to trzecia stacja spółki A+E Networks Poland w ofercie biura reklamy Polsatu.
Lifetime jest kanałem kierowanym do kobiet, który emitować będzie seriale, filmy fabularne oraz rozrywkowe produkcje dokumentalne. Stację w jakości HD oglądać będzie można na razie w ofertach platformy nc+ i Cyfrowego Polsatu.
Polsat Media prowadzi też sprzedaż reklam w dwóch innych kanałach A+E Networks: History i CI Polsat. Nadawca dziś uruchamia także kanał dokumentalny H2, ale na razie nie planuje w nim emisji reklam - pojawią się one prawdopodobnie dopiero w połowie 2015 roku.
Spółka Polsat Media wraz z Lifetime ma w portfolio 45 kanałów telewizyjnych. Poza stacjami Telewizji Polsat są to także m.in. kanały BBC Worldwide, Kino Polska TV i Universal Networks.
Dołącz do dyskusji: Kanał Lifetime w ofercie reklamowej Polsat Media