Kampania zwalczania biedy
Firma Viewpoint i 'ONE: Kampania zwalczania biedy' nawiązują współpracę w celu przygotowania miliarda reklamówek online przed lipcowym szczytem G8.
Kampania pod hasłem 'ONE' jest historycznym przedsięwzięciem mającym na celu skłonienie Amerykanów do wspólnego działania na rzecz likwidacji AIDS i biedy na całym świecie.
Firma Viewpoint we współpracy z ONE zamierza dotrzeć do miliarda Amerykanów przy pomocy bezprecedensowej kampanii informacyjnej online. Firma Viewpoint nadaje aktualnie około 30 milionów reklamówek online dziennie, dzięki przestrzeni reklamowej podarowanej przez firmę AOL będącej własnością Time Warner , AOL, 24/7 Real Media, MSN firmy Microsoft, Google, MSNBC, About.com firmy New York Times, Burst! Media, Gamespot.com, Accuweather.com, Wright Media, ValueClick, i
CBS.com firmy Viacom, CBS News i UPN. Kampania powstała w firmie @radical.media należącej do Jona Kamena.
"Firma Viewpoint i Jay Amato wykonali olbrzymią pracę, aby uruchomić miliard emisji reklamówek dokładnie w czasie, gdy są one najbardziej potrzebne - przed spotkaniem liderów państw G8, podczas którego będą omawiane sposoby pomocy najbiedniejszym krajom świata. Firma Viewpoint przygotowała kampanię angażującą Amerykanów w sposób, o jaki prosił Bono i zamierza zrealizować jego marzenie - udzielenie pomocy najbiedniejszym ludziom na świecie" - stwierdził Jamie Drummond, dyrektor DATA, grupy założonej przez Bono, będącej członkiem założycielem ONE - kampanii, której celem jest likwidacja biedy.
Kampania ONE łączy Amerykanów poprzez koalicję rozmaitych organizacji religijnych i charytatywnych w celu pokazania ludziom, jakie działania mogą wykonać w celu likwidacji AIDS i biedy na całym świecie. W całych Stanach Zjednoczonych, Amerykanie o różnym pochodzeniu społecznym i poglądach politycznych jednoczą się w
kampanii ONE. Do dziś, ponad 900 000 Amerykanów dziennie zgłaszało swój akces do kampanii ONE poprzez wejście na stronę ONE.ORG i podpisanie Deklaracji ONE.
Aktualne działania w ramach ONE koncentrują się na nadchodzącym szczycie liderów państw G8 lub "Grupy Ośmiu", które odbędzie się w dniach od 6 do 8 lipca w Edynburgu, Szkocja. Kampania nawołuje do podjęcia decyzji w trzech najważniejszych kwestiach: większa i lepsza pomoc międzynarodowa, likwidacja zadłużenia i reforma handlu z najbiedniejszymi krajami świata. Opinia miliarda osób będzie dodatkowym głosem Amerykanów, wzywających do pomocy tym, którzy mają dużo mniej.
"Popieram kampanię ONE, ponieważ chcę zrobić wszystko co w mojej mocy aby przyczynić się do likwidacji biedy. Jesteśmy wdzięczni takim firmom jak Viewpoint i Radical Media, które wspierają nas w działaniach na rzecz uzyskania przez kampanię ONE możliwie najszerszego odbioru i zachęcenia ludzi do udziału w tym ważnym
działaniu" - stwierdziła Kate Hudson, aktorka i aktywistka ONE, która występuje w kampanii zdjęciowej i wideo w ramach ONE.
Partnerstwo Viewpoint/ ONE powstało w wyniku przyjęcia przez Bono nagrody podczas lutowej konferencji TED (Technology, Entertainment, Design). TED jest doroczną konferencją 800 intelektualistów, którzy aktywnie wspierają działania na rzecz podniesienia jakości życia. Nagroda dla Bono obejmowała możliwość wyrażenia trzech życzeń, co do zawartości kampanii mającej na celu likwidację biedy na świecie. Bono zaproponował, aby największe amerykańskie firmy technologiczne udzieliły pomocy w akcji JEDEN milion Amerykanów w ramach kampanii ONE poprzez podpisanie deklaracji ONE online; JEDEN miliard reklamówek dla kampanii ONE, zjednoczenie Amerykanów w solidarności z JEDNYM miliardem ludzi, którzy żyją za mniej niż JEDEN dolar dziennie a także zapewnienie, aby JEDEN kraj afrykański - Etiopia - wprowadził technologie XXI wieku poprzez podłączenie do sieci internetowej każdego szpitala i szkoły w tym kraju.
Dyrektor firmy Viewpoint, Jay Amato zgłosił propozycję opracowania technologii dla zorganizowania jednego miliarda reklamówek online.
"Byłem zaskoczony propozycją firmy Viewpoint a teraz jestem jeszcze bardziej zdumiony szybkością, z jaką firma realizuje swoją obietnicę - stwierdził Chris Anderson, kurator TED. - Jest to dokładnie takie spektakularne działanie, jakie powinna promować nagroda TED."
"Jesteśmy bardzo dumni z udziału w kampanii ONE - stwierdził Jay Amato, dyrektor firmy Viewpoint. - Mieliśmy pewność, że możemy znaleźć hojnych wydawców, którzy zapewnią przestrzeń reklamową w mediach dla potrzeb naszej technologii tak, aby życzenie Bono spełniło się. Fakt, że uzyskujemy wielką pomoc od naszych partnerów i świadomość, że w dobrym biznesie istnieje chęć do humanitarnego działania jest niezwykle pokrzepiająca."
W celu publikacji jednego miliarda reklamówek, firma Unicast - grupa reklamowa Viewpoint Corporation, wykorzystuje własną platformę Unicast Advertising Platform w celu tworzenia, zarządzania i realizacji całej kampanii reklamowej. Miliard reklamówek zawiera bogatą oprawę medialna i wideo a około 10 do 15% są to reklamówki w formie wideoklipów.
Dołącz do dyskusji: Kampania zwalczania biedy