Kampania z Tomaszem Lisem początkiem rewitalizacji marki TVP
Telewizja Polska ruszyła z kampanią programu Tomasza Lisa, który wnajbliższym czasie pojawi się w Dwójce. Zaprezentowane layouty mająpodkreślać dynamizm i nowoczesność marki oraz bardziej eksponowaćlogo.
Kampania "Tomasz Lis na żywo" to również część promocjiwiosennej ramówki TVP.
- Zależało nam, by stworzyć layout, który będzie się wyróżniał,był łatwo zauważalny i łatwy do zapamiętania, a przy tym wyraźniejniż dotychczasowy komunikował samą markę i pozytywne wartości z niązwiązane - mówi Alina Lempa, dyrektor Biura Marketingu iPromocji.
TVP przeprowadziła też specjalne badania. Wynika z nich, że nowykoncept jest dobrze oceniany zarówno pod kątem spełniania funkcjiinformacyjnej (zauważalności, czytelności, wyróżnialności), jak ikomunikowanych wartości. Layouty sprawiają wrażenie odświeżenia,zdynamizowania i unowocześnienia wizerunku. Marka jest terazpostrzegana jako bardziej profesjonalna, rozwijająca się, wysokiejjakości, nowoczesna, budząca zaufanie, bliska i młoda duchem.
Jak podaje TVP w porównaniu z obecnymi layoutami konkurencjinowa wizualizacja oceniana jest jako wyróżniająca się iprzyciągająca. Badania przeprowadziła firma 4p Research Mix.
Pierwszą kampanią zrealizowaną w nowym layoucie jest kampaniazewnętrzna programu "Tomasz Lis na żywo", który debiutuje naantenie Dwójki 25 lutego o godzinie 21.10. Wizualizacja powstała wagencji Paralotna.
Kampania trwać będzie od 15 do 29 lutego i obejmie nośniki(backlighty, frontlighty, citilighty) w największych miastachPolski.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia, a zaprzygotowanie kampanii Biuro Marketingu i Promocji TVP. Kampaniaprogramu prowadzona będzie też w Radio Zet.
Dołącz do dyskusji: Kampania z Tomaszem Lisem początkiem rewitalizacji marki TVP