Kampania wizerunkowa grupy Aegon
Pierwsza kampania grupy Aegon realizowana jest pod hasłem "Aegonsię nie reklamuje, sprawdź dlaczego nie musi". Celem kampanii jestzwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce.
W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.TVP, Polsat, TVN, TVN 24, Discovery) będzie można obejrzeć 30 -sekundowe filmy reklamowe, układające się w serial.
Ze strony Grupy Aegon za kampanię, przygotowaną we współpracy zagencją reklamową Drimmtimmtimm, odpowiedzialni są: Dariusz Salata(Członek Zarządu), Hubert Kostrzyński (Kierownik DziałuMarketingu), Agnieszka Swoboda i Maria Rak. Za planowanie i zakupmediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Kampania zostanie wsparta działaniami w internecie i BTL.Działania w internecie przygotowała firma Point of View. Wizeruneknowej strony internetowej www.aegon.pl , która będzie dostępnawraz z początkiem kampanii opracowała firma E-point. Projektygraficzne związane z BTL opracowała agencja Drimmtimmtimm.
Aegon na polskim rynku finansowym działa od 1999 r., a pod nazwąAegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna (Aegon Tu naŻycie S.A.) od 7 grudnia 2005 r. Obecnie Aegon koncentruje się nadwóch segmentach rynku finansowego. Aegon Tu na Życie S.A.specjalizuje się tworzeniem i zarządzaniem długoterminowymiprogramami inwestycyjno-oszczędnościowymi w formie polis na życie.Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza AegonOtwartym Funduszem Emerytalnym, działającym w ramach kapitałowejczęści systemu ubezpieczeń społecznych. Obecnie Aegon w Polsce maok. 450 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa grupy Aegon