Kampania wizerunkowa BMW
Kampania rozpoczęła się z początkiem września i potrwa do połowy października
Działania wizerunkowe obejmują reklamę prasową w siedemnastu tytułach prasowych, min.: Newsweeku, Polityce, Proficie, Przekroju, Focusie czy Forum oraz dziennikach takich jak Gazeta Wyborcza czy Rzeczpospolita.
Kampania opiera się na dwóch wersjach layoutów prasowych – jednego z wizerunkiem kobiety a drugiego mężczyzny. Agencja Polymus BTL, na podstawie projektu niemieckiej agencji U5, przeprowadziła sesję fotograficzną oraz wykonała adaptację wszystkich tekstów reklamowych i haseł.
Podstawowym celem ogólnopolskich działań jest umacnianie wizerunku marki BMW, która oferuje swoim Klientom produkty bezkompromisowej jakości, stworzone z wykorzystaniem innowacyjnych technologii oraz dostarczające ich użytkownikom unikalnych wrażeń z jazdy, co najlepiej wyraża międzynarodowe hasło reklamowe BMW: „Radość z jazdy” - wyjaśnia Tomasz Chmielecki Senior Account Manager z Agencji Polymus BTL, obsługujący markę BMW.
Dodatkowym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży podstawowych modeli BMW serii 3.
Ogólnopolska kampania prasowa przygotowana przez agencję Polymus BTL przy współpracy z niemiecką agencją U5 zakończy się w połowie października.
Polymus BTL obsługuje BMW w ramach stałego kontraktu.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa BMW