Kampania "Wiem, co wybieram" rusza na outdoorze
Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".
Od 1 do 15 września br. w ośmiu głównych miastach Polski plakat promujący produkty z logo "Wiem, co wybieram" pojawi się łącznie na 233 nośnikach typu Citylight firmy Clear Channel.
Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu, tłumaczy konsumentom korzyści wynikające z wybierania produktów opatrzonych tym logotypem oraz przedstawia zdjęcia produktów z logo "Wiem, co wybieram" marek: Anatol, Bakalland, Delecta, Fortuna, FRoSTA, Hellmann’s, Lipton, Posti, Rama oraz Saga. Reklamowane produkty pochodzą od sześciu producentów żywności, którzy są partnerami programu "Wiem, co wybieram".
"Wiem, co wybieram" jest częścią międzynarodowego programu "Choices" wprowadzanego na świecie w 2006 roku. W Polsce został uruchomiony w 2008 r. wspólnie przez czterech producentów żywności: Bakalland, Frosta, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W ostatnich dwóch latach do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna, Posti, Hoop Polska z marką Arctic oraz Sawex z marką Britta. Obecnie w programie uczestniczy 8 producentów żywności.
Program jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.
Logo "Wiem, co wybieram" umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych stanowi informację o tym, że zawartość ww. czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów spożywczych o lepszym profilu żywieniowym. Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.
Do tej pory logo programu "Wiem, co wybieram" otrzymało w Polsce ponad 120 produktów, a kolejne mają być sukcesywnie wprowadzane.
Dołącz do dyskusji: Kampania "Wiem, co wybieram" rusza na outdoorze
Ale z drugiej strony - nic dziwnego, że herbaty i produkty herbatopodobne zgadzają się z profilem kampanii. Nawet Sagi nie podejrzewam o zawieranie tłuszczu, soli i cukru....