Kampania tranzytowa Radia PiN
Najnowsza kampania tranzytowa Radia PiN ma na celu przybliżeniesłuchaczom ramówki oraz osób, które tworzą warszawskie Radio PiN.
Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematykiprogramów Radia PiN. "Czy hossa czy bessa" to znak rozpoznawczy"Dobrego Programu Gospodarczego", a także informacji giełdowychpodawanych przy okazji programów o tematyce finansowej igospodarczej. "I scena i ekran" ma symbolizować kulturę, a "I pianoi forte" to odniesienie do muzyki Radia PiN.
Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach Premium naautobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicęreklamową.
Za ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżącemonitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników odpowiedzialnajest firma CAM Media.
Dołącz do dyskusji: Kampania tranzytowa Radia PiN