Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce
Trwa kampania nowego dwustronnego, muzycznego telefonu SamsungF300. Zobacz spot telewizyjny!
W promocję telefonu zaangażowała się piosenkarka Beyonce, którapokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazdazostała również twarzą kampanii reklamowej.
Wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300 jesttelewizja. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśladualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarkisłuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) orazBeyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmąodzieżową i własną kolekcja ubrań "House of Dereon". Kampaniarozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15sekundowymi.
Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwalipiec-sierpień 2007.
Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, wktórych liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden zkoncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie.Reklamy znalazły sięrównież w TV GUIDE-ach czy A4. Nietypowe formy reklamy w formiewysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz Newsweek.
W Radio ZET i Radiostacji każdy utwór Beyonce jest poprzedzonyjingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocjitelefonu Samsung F300.
Kreacji Samsung F300 pojawiła się na nośnikach 12x3 i BL 8x4,większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, głównedrogi oraz lotnisko w Warszawie.
Kampania Samsung F300 to także 30 sekundowy spot przed wybranymifilmami oraz plazmy w holach, dropy, standy, naklejkiwielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach włazienkach w sieci Multikino. Kampania trwa 4 tygodnie.
Kampania obejmuje również internet m.in. Gadu-Gadu (konkurswspomagany banerami i spotami w radiu GG), onet.pl, polki.pl orazgrono.net.
Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach wPolsce m.in. przejście podziemne w centrum Warszawy oraz w kilkurestauracjach i klubach - przykładem może być RestauracjaSanatorium w Sopocie.
Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADVa media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce