SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce

Trwa kampania nowego dwustronnego, muzycznego telefonu Samsung F300. Zobacz spot telewizyjny!

W promocję telefonu zaangażowała się piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.

Wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300 jest telewizja. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla dualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki słuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) oraz Beyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmą odzieżową i własną kolekcja ubrań "House of Dereon". Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa lipiec-sierpień 2007.

Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie.Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4. Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz Newsweek.

W Radio ZET i Radiostacji każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.

Kreacji Samsung F300 pojawiła się na nośnikach 12x3 i BL 8x4, większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.

Kampania Samsung F300 to także 30 sekundowy spot przed wybranymi filmami oraz plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach w sieci Multikino. Kampania trwa 4 tygodnie.

Kampania obejmuje również internet m.in. Gadu-Gadu (konkurs wspomagany banerami i spotami w radiu GG), onet.pl, polki.pl oraz grono.net.

Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce m.in. przejście podziemne w centrum Warszawy oraz w kilku restauracjach i klubach - przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.

Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kampania telefonu Samsung F300 z Beyonce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl