Kampania świąteczna Provident Polska
Dalszy ciąg przedświątecznych przygód Nowaków
Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot emitowany przy okazji zeszłorocznej akcji promocyjnej. Głównym motywem reklamówki są święta Bożego Narodzenia - bohaterowie spotu, państwo Nowakowie, wpadają w nieoczekiwane kłopoty podczas świątecznych przygotowań - dobrym i szybkim sposobem ich rozwiązania jest pożyczka gotówkowa od Provident Polska.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży przedświątecznej usługi oferowanej przez Provident Polska - pożyczki gotówkowej udzielanej i spłacanej w domu klienta. W kampanii zostaną wykorzystane zarówno narzędzia ATL m.in. spoty telewizyjne, prasa kolorowa i lokalna, jak i BTL np. wysyłka bezpośrednia.
"Z reklamy telewizyjnej korzystamy od niedawna. Pierwsza kampania z udziałem stacji telewizyjnych miała miejsce w IV kwartale 2001 r. - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef Marketingu w Provident Polska SA. - Takie mieliśmy założenia biznesowe - najpierw koncentrowaliśmy się na zbudowaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży, a dopiero potem zdecydowaliśmy się na intensywne działania reklamowe. Po kampaniach telewizyjnych świadomość naszej marki zdecydowanie wzrosła i wynosi obecnie 60%. Nie bez znaczenia jest również fakt, że kampanie reklamowe przekładają się nie tylko na wzrost sprzedaży, ale również budują wizerunek firmy".
Telewizja - TVP 1, TVP 2, POLSAT
Przez 5 tygodni poprzedzających Święta Bożego Narodzenia w TVP 1, TVP 2 i telewizji Polsat emitowana jest reklama Providenta. Dziennie ukaże się od 8-12 spotów w wersjach 30 i 15 - sekundowych.
Prasa - 213 tytułów
Provident będzie obecny w 213 tytułach prasy lokalnej i regionalnej, a także w wielu kolorowych czasopismach np. Pani Domu, Twoje Imperium, Na Żywo, Tina, Życie na Gorąco.
Wysyłka bezpośrednia - 300 tysięcy listów
Powyższe działania reklamowe zostaną wsparte wysyłką bezpośrednią 300 000 listów z przypomnieniem o ofercie adresowaną do aktualnych klientów. Inne działania promocyjne
Materiały reklamowe Providenta (plakaty, ulotki, torby reklamowe, itp.) są dystrybuowane w kilku tysiącach sklepów w całej Polsce.
Kreację reklamy mediowej przygotowała agencja Lowe, a zakupem mediów zajął się PanMedia Western. Przygotowaniem większości materiałów BTL zajęła się agencja Nader.
Dołącz do dyskusji: Kampania świąteczna Provident Polska