SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania społeczna "Woda"

Saatchi & Saatchi dla Polskiej Akcji Humanitarnej

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię społeczną "Woda" dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Celem akcji jest nagłośnienie problemu społeczności nie mających dostępu do wody pitnej oraz uzyskanie wsparcia finansowego dla programów wodnych PAH.

Kampania ma prowadzić do uświadomienia Polakom istnienia problemu braku dostępu do wody pitnej w wielu rejonach na świecie oraz przekonać odbiorców do udzielania wsparcia nie tylko mieszkańcom naszego kraju, ale również odległych regionów świata. "Akcja ma charakter uniwersalny, wprowadzający w problem braku wody na świecie" mówi Marek Żołędziowski, Dyrektor Generalny Saatchi & Saatchi Poland "Nie opowiadamy o konkretnym obszarze, w którym pomoc jest potrzebna  - chcemy uświadomić Polakom, że taki problem istnieje i zachęcić ich do niesienia pomocy"

Przesłanie kampanii skupia się nie tylko na ukazaniu samego problemu braku wody pitnej, ale i na ukazaniu wymiernej pomocy, jaką przekazać mogą darczyńcy. Akcja ma za zadanie pokazać, że 5 złotych to suma wystarczająca na zaspokojenie czyjegoś pragnienia przez miesiąc. Informacja o tym pojawi się we wszystkich mediach zaangażowanych w kampanię.

Działania w ramach kampanii stanowią kontynuację dotychczasowych programów PAH, dzięki którym pomoc dotarła do regionów Czeczenii i Iraku. Fundusze - uzyskane dzięki kampanii "Woda" - przeznaczone zostaną na pomoc krajom, w którym akcja została już rozpoczęta: w tym na budowę studni w Afganistanie i dostarczanie wody mieszkańcom Groznego.

Kampania zaplanowana została w oparciu o typowy profil dotychczasowych darczyńców Pajacyka oraz osób, które przekazały PAH jeden procent swojego podatku. Z przeprowadzonych badań wynika, iż są to osoby mające powyżej 30 lat, dobrze wykształcone i dobrze zarabiające. Działania przeprowadzone zostaną zarówno w oparciu o media standardowe (prasa, radio, telewizja, Internet) jak i niestandardowe formy reklamy: plakaty w pociągach oraz akcje w biurowcach i na klatkach schodowych). Specjalnie na potrzeby kampanii stworzona zostanie strona WWW (www.wodapitna.pl). Akcja podzielona została na dwa etapy, w pierwszym z nich (od 12 lipca) oparta będzie głównie o plakaty, utrzymane w stylu ogłoszeń o przerwach w dostawie wody. W etapie drugim (od 20 lipca) uruchomione zostaną media standardowe oraz działania prowadzone w pociągach. Kampania trwać będzie do końca sierpnia.

Za stronę kreatywną oraz produkcję kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi, poszukiwaniem mediów, które umożliwią społeczne przeprowadzenie kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith Media. Kampania "Woda" stanowi kontynuację dotychczasowych działań Saatchi & Saatchi na rzecz PAH, agencja odpowiedzialna jest także za kampanie reklamowe marki Pajacyk.

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna "Woda"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl