SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania społeczna marki Chio

Wczoraj rozpoczęła się kampania społeczna marki Chio pod hasłem 'Legalna muza'.

Celem akcji jest promowanie wśród młodzieży słuchania oraz pozyskiwania muzyki w legalny sposób. W ramach kampanii w Radiostacji odbędzie się konkurs muzyczny,
za pośrednictwem którego Chio Chips rozda aż 4 tys. płyt słuchaczom radia. Zwycięzcy konkursu otrzymają specjalne kody umożliwiające pobranie za darmo i zupełnie leganie muzyki z internetu. Za doradztwo strategiczne i działania public relations odpowiada Impress Art PR & Lobbying. 

Zadanie słuchaczy polega na odgadnięciu tytułu utworu lub nazwiska autora, którego fragment pojawi się na antenie i przysłaniu SMS-em prawidłowej odpowiedzi. Każdy zwycięzca otrzyma kody dostępu do 800 tys. nagrań różnych wykonawców, dzięki czemu będzie mógł skomponować płytę z dowolnie wybranymi tworami.

Muzyka, to ważny element w życiu młodych ludzi. Poprzez kampanię chcemy wyrabiać w nich nawyk korzystania z legalnych utworów, a tym samym budować zaufanie do marki Chio Chips, która zajmuje drugą pozycję na polskim rynku pod względem rozpoznawalności  w segmencie przekąsek – powiedziała Marzena Dąbrowska, Dyrektor ds. Public Relations, Polsnack Sp. z o.o.

Do udziału w kampanii Chio Chips zachęcać będzie słuchaczy poprzez spoty reklamowe i liczne wejścia antenowe Dj’ów . Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna marki Chio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl