SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa telefonu SGH-X600

Ruszyła nowa kampania reklamowa nowego telefonu Samsung SGH-X600

Telefon ten jest skierowany do grupy Trendy (Rozrywka & Zabawa), osób, które chcą się wyróżniać w grupie. Telefon jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Skierowany głównie do młodych ludzi, studentów, młodych ludzi sukcesu.

- Tym razem zaplanowaliśmy szeroką kampanie wykorzystująca wszystkie najważniejsze kanały komunikacji - informuje Bartosz P. Herman
Telecom & IT Marketing Manager Samsung.

Kampania kinowa trwa od 1 stycznia 30 sekundowy spot Samsung SGH-X600 jest wyświetlany przed filmem "Władca Pierścieni". Kampania Follow The Movie obejmuje 215 ekranów w multipleksach największych 11 miast Polski. W ponad połowie z nich jest to ostatnia reklama przed filmem. Kampania trwa do końca stycznia 2004.

 
Kampania telewizyjna to ten sam 30 sekundowy będzie podstawą kampanii telewizyjnej, która rozpoczyna się 16 lutego 2004. Kampania odbędzie się we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, POLSAT, TV4, VIVA oraz MTV.

KONKURS MTV

Samsung jest głównym sponsorem SMSowego konkursu "Walentynki z Prezenterem MTV". Kilkaset spotów informujących o konkursie eksponuje markę Samsung oraz telefon SGH-X600. 14 lutego MTV wyemituje 30-to minutową relację kolacji z wybranymi prezenterami MTV.

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

HOTEL FORUM

Telefon Samsung SGH-X600 pojawił się w centrum Warszawy już w połowie stycznia. W miejsce reklamy telefonu Samsung SGH-V200 na hotelu Novotel została wyeksponowana kreacja SGH-X600 z modelem 3D. Ciekawa kreacja i nietypowe efekty zastosowane przy budowie modelu na pewno zwrócą uwagę Warszawiaków.

MOST GROTA-ROWECKIEGO. MOST BERLINGA

Telefon Samsung SGH-X600 będzie wiodącym motywem kampanii na dwóch warszawskich mostach opartej na citylightach Clear Channel.

PRZYSTANKI

Telefon Samsung SGH-X600 pojawi się także na citylightach AMS na przystankach większych miast Polski. Po raz pierwszy zostaną wykorzystane plakaty 3D, motyw telefonu z fleszem będzie wystawał ponad plakat. Szczegóły wkrótce.

PUBY i KLUBY

W całej Polsce w pubach i klubach pojawiły się święcące makiety telefonu SGH-X600. Na barach i stołach zobaczymy pudełka zapałek w kształcie telefonu.

INTERNET

Kampania objęła główne portale wykorzystując brand marki, top layery i banery promuje telefon SGH-X600 oraz kieruje do specjalnego konkursu przygotowanego przez Samsung i MTV. W konkursie na najpiękniejszy, miłosny utwór muzyczny można wygrać: telefon SGH-X600 oraz nagrody dodatkowe płyty CD, zaproszenia na odlotowe imprezy,wejściówki do kin.

KAMPANIA PRASOWA

Do promocji telefonu SGH-X600 wybrano trendowi tytuły jak Laif, Look, Trendy, Laifstyle, Playboy czy City Magazine oraz prasę branżową Twoja Komórka oraz Mobile Internet.

Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR.

Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na motywie białego kwadratu pustego w środku symbolizującego flesz telefonu Samsung SGH-X600. Ciemna i tajemnicza kolorystyka nawiązuje do klubowej atmosfery kreacji. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa telefonu SGH-X600

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl