Kampania reklamowa Seata
Na polski rynek wchodzi właśnie SEAT Altea - sportowy mini van
Grey Worldwide Warszawa przygotował kampanię reklamową dla nowej linii samochodów SEAT. Na polski rynek wchodzi właśnie SEAT Altea - sportowy mini van.
SEAT wprowadza na rynek zupełnie nową kategorię samochodów - Mulit Sport Vehicle. MSV to niespotykane dotąd połącznie dynamiki i sportowej stylistyki nadwozia z funkcjonalnością rodzinnego mini vana.
Zadaniem agencji Grey jest zbudowanie wizerunku Altei jako auta o sportowym charakterze zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, oraz poinformowanie i zaproszenie jak największej liczby klientów na "Drzwi Otwarte", które odbędą się w ostatni weekend września.
Grey Warszawa przygotował kampanię dla Iberia Motor Company na podstawie materiałów, które powstały w hiszpańskim oddziale Grey Worldwide - Atletico International. Na potrzeby polskiego rynku dokonano szeroko zakrojonej adaptacji pomysłu, w wyniku której stworzono dwuetapową kampanię.
Pierwszy etap kampani rozpoczął się 6 września i ma charakter wizerunkowy. Komunikaty pojawiają się w telewizji (spot 20"), kolorowych tygodnikach i internecie. Aby dotrzeć do możliwie najszerszej grupy odbiorców stworzono trzy rodzaje layoutów prasowych: minirozkładówka, skierowana do całej grupy docelowej oraz layouty sprofilowane pod kątem płci odbiorcy: przekaz skierowany do kobiet (podkreślający udogodnienia dla kobiet - lusterko do makijażu po stronie kierowcy) oraz do mężczyzn (akcentujący zaspokajanie męskich potrzeb - siedzenia pozwalają przyjąć wiele różnych pozycji).
Drugi etap kampanii - informacyjny, rozpocznie się 20 września. Oprócz telewizji (spot 15"), media plan obejmie wybrane tytuły prasy codziennej, radio i internet. Nowatorskim rozwiązaniem jest użycie czterosekundowego "bumpera": plansza rozpoczynająca blok reklam w Polsacie jest spychana przez jadący samochód, po czym następuje komunikat - zaproszenie do odwiedzenia salonów SEAT'a.
Dodatkowym wsparciem kampanii będzie cykl eventów na głównych skrzyżowaniach w Warszawie, promujących "Dni Otwarte" SEAT-a, zorganizowany przez agencję public relations GCI, która jest częścią grupy Grey. Akcja ruszy w tygodniu rozpoczynającym się od 13 września.
Kampanię przygotował zespół kreatywny: Maciej Grochowski (copywriter) i Kurt Stengel (art director), pod nadzorem Ireneusza Turskiego (account supervisor) i przy wsparciu produkcyjnym Ani Mosiej (head of broadcast dept.). Ze strony Iberia Motor Company S.A. kampanię koordynowali: Arkadiusz Miętkiewicz (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny), Dariusz Wysocki (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu) oraz Krzysztof Sak (Zastępca Dyr. ds. Marketingu), odpowiedzialny za stronę operacyjną kampanii.
Media zaplanował i zakupił MediaCom. Kampanię internetową przygotował wydzielony ze struktur domu mediowego dział Go Beyond.
Kampania dla nowego SEAT-a Altea jest przykładem efektywnej współpracy pomiędzy grupami należącymi do Grey Global Group.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Seata