Kampania reklamowa kostek Kucharek
Trwa kampania reklamowa kostek rosołowych Kucharek
"Kostki rosołowe KUCHAREK to pewny sposób na pewny zysk" - to hasło kampanii, która rozpoczęła się w prasie branżowej. Kampania potrwa miesiąc i obejmie m.in. następujące tytuły: Poradnik Handlowca, Detal Dzisiaj, Supermarket News, Wiadomości Handlowe i Handel. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja ART. FM. Zgodnie z badaniami TGI SMG/KRC, IV kw 2003 już 22% gospodarstw domowych w Polsce używa kostek rosołowych KUCHAREK. Ich niewątpliwym atutem jest to, ze dobrze smakują i apetycznie pachną oraz błyskawicznie rozpuszczają się w wodzie. Można je potraktować jako samodzielne zupy lub wywary do przyrządzania innych potraw. Producent kostek rosołowych KUCHAREK firma Prymat przygotowała atrakcyjną ofertę dla klientów.
Do sklepów trafiły kostki KUCHAREK - Rosół z kury w nowych, korzystnych dla klientów opakowaniach 40g (proponowana cena 0,99 zł) oraz 180g (proponowana cena 3,29 zł). To ostatnie jest opakowaniem promocyjnym, zapłacimy tylko za 15 kostek, 3 otrzymamy gratis.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa kostek Kucharek