Kampania reklamowa Knorr Nudli
20 października ruszyła kampania reklamowa Knorr NUDLI, a jej celem jest dotarcie do młodego konsumenta z informacją o nowości w ofercie Knorr. Kampania potrwa do 7 listopada. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Corporate Profiles DDB, media zaplanowała i zakupiła agencja Initiative Media. Spoty emitowane są w obu programach TVP, TVN i Polsacie.
W spocie została wykorzystana muzyka formacji Groove Armada "But I feel good", do której marka Knorr zakupiła prawa i która będzie jeszcze wykorzystywana w następnych działaniach.
Wsparciem PR dla Knorr NUDLI zajmuje się agencja Wytwórnia PR.
Knorr NUDLE to nowa linia produktów instant marki Knorr. Kierowana jest do młodych, dynamicznych ludzi, myślących pozytywnie, ciekawych wrażeń i szukających pomysłu na szybkie, tanie, energetyczne i pobudzające w smaku danie.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Knorr Nudli