Kampania reklamowa gumy Maoam
W połowie sierpnia br. ruszyła kampania reklamowa gum Maoam po hasłem 'Powiedz sam Maoam'.
Pierwszą aktywnością będzie kampania telewizyjna przypominająca gumy rozpuszczalne Maoam. Na jesień i zimę zaplanowano także sponsoring filmów i programów dla dzieci. Działania reklamowe skierowano przede wszystkim do dzieci.
Na drugie półrocze roku zaplanowano różnorodne działania reklamowe i promocyjne gum.
17 sierpnia br. rozpoczęła się kampania reklamowa w telewizji, która z przerwami potrwa do 18 grudnia. W ramach kampanii, emitowane będą 30- sekundowe reklamy telewizyjne w stacjach dziecięcych: Cartoon Network, Mini Mini i Jetix oraz Polsacie i telewizji publicznej: TVP1, TVP2. W kampanii wykorzystano spot reklamowy zrealizowany przez agencję Goldfinger. Wykonano go w technice animacji rysunkowej, którą lubią dzieci. Muzykę skomponował Marek Kościkiewicz z DeMono. Reklamę telewizyjną skierowano do dzieci w wieku od 4 do 10 lat oraz do ich mam.
Na jesień i zimę zaplanowano billboard sponsorski przed programem dla dzieci "Królestwo Maciusia". Przez 16 kolejnych niedziel począwszy od 11 września przed programem pojawią się billboardy Maoam.
Agencja reklamowa: Goldfinger
Dom mediowy: Starlink
Agencja PR: Propublic
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Maria Kochalska.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa gumy Maoam