Kampania reklamowa ComArch
Polskie przedsiębiorstwa przed wejściem do UE
W połowie lutego rusza półroczna kampania ComArch mająca na celu informowanie polskich przedsiębiorstw o wyzwaniach związanych z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej. Tematem kampanii są systemy do zarządzania przedsiębiorstwem.
W ramach kampanii reklamowej przewidziane są emisje spotów w ramach Biznes Folder w TVN24, oraz szerokie wsparcie kampanii w prasie i Internecie. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży produktów ComArch, klasy CDN wspomagających zarządzanie firmą. Kampania w TVN ma mieć charakter prosprzedażowy, a jej celem ma być generowanie biznesu dla produktów klasy ERP Grupy Kapitałowej ComArch. Kampania ma zwiększyć świadomość rynku szerokiej grupy przedsiębiorstw na temat tej oferty ComArch, a także bezpośrednio wspierać działania sprzedażowe.
Główną grupą docelową przekazu komunikacyjnego będzie kadra zarządzająca w polskich przedsiębiorstwach dużej, średniej i małej wielkości. Komunikat skierowany będzie przede wszystkim do menedżerów IT, decydentów IT, menedżerów projektów informatycznych, a także do osób korzystających z technologii i systemów informatycznych. W Biznes Folderze wystąpią specjaliści ComArch zajmujący się zarządzaniem przedsiębiorstwem i klienci ComArch, którzy już korzystają z rozwiązań CDN.
Przekaz reklamowy koncentruje się przede wszystkim na aspektach biznesowych związanych z wdrożeniem systemów informatyczcnych, które obejmują efektywne wsparcie wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, realny zwrot z inwestycji, oraz wykorzystanie potencjału, który tkwi w polskich przedsiębiorstwach.
Kampania reklamowa w TVN24 będzie zintegrowana z portalem korporacyjnym ComArch, gdzie uruchomiona zostanie specjalna dedykowana podstrona poświęcona kampanii reklamowej Biznes Folder. Celem uruchomienia tej strony jest przede wszystkim wspieranie informacyjne przekazu reklamowego i ułatwienie komunikacji pomiędzy klientami a konsultantami ComArch.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa ComArch