„Przystanek Wyspiański” na nośnikach AMS
AMS przygotowało dla Muzeum Narodowego w Krakowie kampanię promującą w ośmiu miastach wystawę poświęconą Stanisławowi Wyspiańskiemu. Akcja „Przystanek Wyspiański” realizowana jest na nośnikach AMS.
Przystanki AMS towarzyszą wystawie „Wyspiański”, którą można oglądać w Muzeum Narodowym w Krakowie. Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł artysty. Każda wiata jest wyposażona w wifi, po którego uruchomieniu pojawia się odnośnik kierujący na stronę Muzeum Narodowego, gdzie można pobrać materiały poświęcone wystawie.
Dodatkowo dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3, można wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu - poczuć zapach kwiatów, nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego.
Ponadto Muzeum Narodowe stworzyło aplikację „Szlak Stanisława Wyspiańskiego”, gdzie znaleźć można ciekawostki z życia artysty.
Kampania „Przystanek Wyspiański” jest realizowana w Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.
Pomysłodawcą i mecenasem projektu jest AMS - partner wystawy „Wyspiański” w Muzeum Narodowe w Krakowie.
Dołącz do dyskusji: „Przystanek Wyspiański” na nośnikach AMS