Kampania promocyjna Madrytu
Trwa wyścig o kontrakt na promocję Madrytu
Władze Madrytu ogłosiły przetarg na promocję miasta jako gospodarza Igrzysk Olimpijskich w 2012 roku. Zadaniem zwycięskich agencji będzie stworzenie odpowiedniego wizerunku miasta i rozpowszechnienie go na całym świecie.
- Rada Miejska pracowała razem ze specjalnie utworzoną grupą,aby wspólnie wybrać agencję, która zajmie się realizacją programu "Promocja marki Madryt" - powiedział rzecznik prasowy miasta - Wybrana agencja zajmie się kampanią wizerunkową, lobbingiem i komunikacją w szerokim tego słowa znaczeniu - dodał.
Do tej pory, z listy dziesięciu konkurujących o kontrakt agencji, wybrano trzy: Saatchi & Saatchi, Landor i Cato Berro Partners. To właśnie z nimi będą prowadzone konkretne rozmowy, które zdecydują o tym, jaka agencja wygra przetarg.
Największymi konkurentami dla Madrytu w walce o organizację Igrzysk Olimpijskich 2012 są Londyn, Nowy Jork, Paryż i Moskwa.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski postawił Madrytowi dodatkowy warunek. Hiszpanie muszą udowodnić, że pomimo ostatnich ataków terrorystycznych, są w stanie zapewnić bezpieczeństwo na stadionach, a także ochronić przybyłych gości.
PRWeek - Piar.pl
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna Madrytu