Kampania prasowa Delecty na Boże Narodzenie
Do końca grudnia potrwa intensywna kampania reklamowa produktów związanych z pieczeniem marki Delecta.
Wsparcie na łamach prasy ogólnopolskiej, magazynów kobiecych, kulinarnych oraz specjalnych dodatków świątecznych zaplanowano dla takich produktów jak: ciasta w proszku, przyprawy i dodatki do ciast oraz desery.
Nadrzędnym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Delecta jako eksperta w pieczeniu oraz zwiększenie penetracji rynku dla wybranych kategorii produktów. Kampania ma także charakter edukacyjny.
- Zależy nam na niestandardowej kampanii polegającej na sponsorowaniu artykułów, bloków tematycznych w prasie związanych z pieczeniem ciast i przygotowywaniem deserów z wykorzystaniem produktów Delecty. Dzięki takim formom dotarcia – np. rekomendacji użycia określonych produktów w przykładowych przepisach- nie tylko informujemy, ale także edukujemy naszych konsumentów. – mówi Monika Rożnowska, Product Manager włocławskiej Delecty.
Działania reklamowe dla produktów związanych z pieczeniem marki Delecta obejmują publikacje na łamach następujących tytułów prasy kobiecej: Pani Domu Poleca – Boże Narodzenie Ciasta, Przyjaciółka, Naj, Viva, Moje Gotowanie, Claudia, Oliwia jak również niestandardowa współpraca z wydawnictwem Readers Digest przy publikacji książkowej Pieczenie jest łatwe.
Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania prasowa Delecty na Boże Narodzenie