Kampania Millennium SuperDuet
Millennium rozpoczyna kampanię produktu depozytowego Millennium Super Duet.
Produkt ten jest połączeniem wysokooprocentowanej - nawet do 6% - lokaty terminowej i wybranego funduszu w ramach Millennium TFI.
„Wbrew tendencjom na rynku Bank Millennium zdecydował zwiększyć oprocentowanie depozytu w ramach Millennium SuperDuet. Podjęliśmy także decyzję, by poprzez kampanię reklamową przekazać klientom informację o tej atrakcyjnej formie inwestowania wolnych środków” – mówi Roy Hutchinson, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Banku Millennium.
Kampania w prasie trwać będzie do 15 do 28 lutego br. Reklamy Millennium Super Duet pojawią się w Rzeczpospolitej, Gazecie Wyborcze, Polityce, Newsweeku. Spoty reklamowe będą także emitowane przez Radio Zet oraz Trójkę. W ramach dodatkowego wsparcia pojawią się plakaty promujące Millennium SuperDuet w oddziałach, ulotki, ekrany bankomatowe oraz banery w systemie bankowości internetowej Millenet.
Kreacji wszystkich materiałów reklamowych przygotowała agencja Mather Communication. Media zakupił dom mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Kampania Millennium SuperDuet