SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania LG

LG wspiera swoją markę telewizorów plazmowych i LCD

Polski oddział koreańskiego producenta sprzętu elektronicznego LG rozpoczął intensywną kampanię telewizyjno-prasowo-outdoorową, która promuje telewizory plazmowe i LCD marki LG. 20-sekundowe spoty emitowane są w TVP1, TVP2, TVN-ie, TVN24, Polsacie i kanałach tematycznych (At Media). Poza telewizją reklamy telewizorów LG pojawiają się w prasie (m.in. w magazynach: "Playboy", "CKM", "Focus", "Forbes", oraz w prasie poświęconej tematyce audio-wideo). Zaplanowane są również reklamy na nośnikach outdoorowych Town & City oraz indoorowych Clear Channel. Kreację firma otrzymała od LG Ad (wyspecjalizowana firma w ramach koncernu LG zajmująca się obsługą reklamową), w Polsce adaptacji dokonała agencja ARRM z Poznania.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Kampania zaplanowana jest na marzec, ale prawdopodobnie będzie kontynuowana w późniejszym terminie. 

Dołącz do dyskusji: Kampania LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl