Redd's z pierwszą reklamą pod nowym hasłem "Let's Redd's"
Ruszyła kampania reklamowa "Let's Redd's" marki napoju piwnego Redd's (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały GDP Agency, Delapost, Dynamo, Zenith i Hand Made.
Nowa kampania reklamowa jest pierwszą realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Let's Redd's", która zadebiutowała w marcu tego roku.
Nowy spot stanowi afirmację uczuć i zjawisk związanych z latem - radości, wspólnej zabawy i robienia spontanicznych rzeczy.
- Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że wśród fanów Redd’sa nie ma także panów - mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki Redd's.
Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach, działania w lokalach gastronomicznych oraz aktywacje konsumenckie.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, a zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach, digitalu oraz z influencerami prowadzi agencja Hand Made.
Za projekt nowych opakowań Redd’sa odpowiada Opus B Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Redd's z pierwszą reklamą pod nowym hasłem "Let's Redd's"