Kampania „Jestem wodą” wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wody Białowieski Zdrój wprowadzonej właśnie na rynek przez Hoop Polska. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios, MPG, OS3 i Ostryga.
Kampania wody Białowieski Zdrój eksponuje naturę, spokój i czystość jako zalety związane z tą marką. - Reklamy zachęcają do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił - opisuje Tomasz Olak, senior brand manager Hoop Polska.
W ramach kampanii nawiązano współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć. Konsumenci, kupując Białowieski Zdrój wspierają tę fundację i jej cele - zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.
Akcja reklamowa - prowadzona pod hasłem „Białowieski Zdrój. Jestem wodą” - obejmuje telewizję (TVN, Polsat i kilkadziesiąt kanałów tematycznych), internet (m.in. serwis bialowieskizdroj.pl, fanpage na Facebooku „Jestem Wodą - Białowieski Zdrój”) oraz outdoor (citylighty w największych miastach). Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a działania w internecie przygotowały agencje OS3 i Ostryga. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Alvernia Studios, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Jestem wodą” wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)