SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania informacyjno-wizerunkowa "Faktów"

TVP 3 Wrocław rozpoczęła kampanię informacyjno - wizerunkową swojego najpopularniejszego programu - Serwisu Informacyjnego Fakty.

Głównym celem jest dotarcie z informacją o nowych godzina nadawania serwisu.

Ogłoszenia reklamowe ukażą się w tygodnikach typowo regionalnych w okresie od 22 stycznia do 1 lutego. Na własnej antenie emitowane będą spoty autopromocyjne. 

       

W kampanii wykorzystano twarze najbardziej  rozpoznawalnych dziennikarzy TVP 3 Wrocław;  Ewy Wolniewicz-Dżeljilji, Waldemara Chudziaka oraz  Piotr Czyszkowskiego. Działania reklamowe  uzupełniane będą działaniami PR-owskimi.

Nowe godziny wydania Faktów:
7:45 FAKTY PORANNE
8:45 FAKTY KOMENTARZE
16:45 FAKTY WROCŁAW
17:45 FAKTY WYDANIE GŁÓWNE
21:45 FAKTY WYDANIE WIECZORNE

18:15 ROZMOWA FAKTÓW

„Fakty" - program informacyjny Regionalnej 3 Wrocław - istnieją od 1990 roku. Zastąpiły program „Rozmaitości” nadawany od 1966 roku.

Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjno-wizerunkowa "Faktów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl