Kampania informacyjna 'Bezpieczna droga'
Dom Prasy Regionalnej Mediatak wraz z dziennikami regionalnymi inicjuje kampanię informacyjną pod hasłem 'Bezpieczna Droga'.
Celem kampanii społeczno-informacyjnej jest zwrócenie uwagi na aktualne zagadnienia związane z bezpieczeństwem drogowym w Polsce oraz zmniejszenie zagrożenia zdrowia i życia w ruchu drogowym. Kampania związana jest ściśle ze zbliżającym się terminem zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem wakacji, w czasie których rejestruje się wzmożoną liczbę wypadków drogowych.
Współpartnerzy akcji to organizacje, media i autorytety związane ściśle
z bezpieczeństwem na drodze, w tym:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
Biuro Prasowe Komendy Głównej Policji,
Stowarzyszenie „Misie Ratują Dzieci”,
Instytut Transportu Samochodowego,
Fundacja „Zapobieganie wypadkom drogowym”,
Fundacja Doroty Stalińskiej „Nadzieja”,
Fundacja „Kierowca Bezpieczny”,
Fundacja „Krzyś”.
Patronat medialny: TVN Turbo,Polskie Radio Program 1.
Kampania społeczno-informacyjna „Bezpieczna droga” obejmuje szereg akcji prowadzonych bezpośrednio przez Partnerów oraz cykl Wydań Specjalnych ukazujących się w prasie regionalnej:Kampanię rozpoczyna pierwszy projekt z cyklu: Wydanie Specjalne „Bezpieczna droga”, od 8 czerwca 2006 dołączany do dzienników regionalnych”,
Informator o objętości 12 stron będzie dystrybuowany jako dodatek do szesnastu dzienników regionalnych w nakładzie 670 tysięcy egzemplarzy, dzięki czemu dotrze co najmniej do 2 550 000 czytelników prasy regionalnej. Wydanie specjalne ma formę poradnika skierowanego do młodzieży i dorosłych, planujących i realizujących wyjazdy wakacyjne.
Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjna 'Bezpieczna droga'