Kampania Hubby Bubby
Clear Channel Poland realizuje kampanię hubby bubby dla firmy Wrigley
Clear Channel Poland realizuje kolejną kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Tym razem na nośnikach reklamowych w hipermarketach promowana jest guma do żucia dla dzieci HUBBA BUBBA. Akcja promocyjna związana jest ze zbliżającym się Dniem Dziecka.
Kampania objęła swoim zasięgiem 38 sklepów Tesco w całym kraju. Potrwa od 26 maja do 6 czerwca br. W kampanii wykorzystane zostały naklejki podłogowe o średnicy około 0,5 m2 umieszczone w różnych miejscach hipermarketu, w tym m.in. alejkach z produktami dla dzieci.
HUBBA BUBBA to kolejny brand, który promowany jest przez firmę Wrigley na nośnikach Clear Channel Poland w punkcie sprzedaży. W styczniu, lutym i marcu Clear Channel Poland przeprowadził kampanię dwóch innych produktów tej firmy - Orbit Professional oraz Airwaves Drops. W kampaniach wykorzystano naklejki na taśmach kasowych, separatory kasowe "Następny klient" oraz reklamę na drzwiach wejściowych w hipermarketach Tesco oraz w sieci sklepów Kaufland.
- Reklama w miejscu sprzedaży cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców. Zapewnia kontakt konsumentów z komunikatem reklamowym w momencie, gdy dokonują oni decyzji o wyborze i zakupie produktów. Oddziaływanie na konsumenta tuż przed dokonaniem ostatecznego wyboru produktu przynosi dodatkową korzyść w postaci bezpośredniego wpływu na wzrost wartości sprzedaży - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Kampania Hubby Bubby