Kampania „Dear dad” po sukcesie w Skandynawii będzie prowadzona w innych krajach (wideo)
Po tym, jak realizowana przez fundację Care.no kampania społeczna pod hasłem „Dear dad” odniosła sukces w Norwegii i Szwecji, planowane jest przetłumaczenie jej na inne języki, m.in. arabski.
Kampania pod hasłem „Dear dad”, realizowana w Norwegii i Szwecji przez norweski oddział organizacji Care walczącej o prawa kobiet dotyczy przemocy wobec kobiet. W kilkuminutowym spocie nienarodzona jeszcze dziewczynka zwraca się do swojego ojca i mówi mu o tym, co może ją spotkać jako kobietę. Opowiada, że koledzy w szkole będą ją wyzywać i dotykać w intymne miejsca wbrew jej woli zanim skończy 14 lat. Dwa lata później będą jej wkładać ręce w majtki, a pięć lat później zostanie zgwałcona.
Kampania odniosła sukces w krajach skandynawskich. Teraz prowadzone są prace nad wersjami reklamy w języku rosyjskim, francuskim i hiszpańskim. Planowana jest też wersja po arabsku i w jeszcze kilku innych językach.
Działania adresowane są przede wszystkim do mężczyzn, zwłaszcza ojców. Mają być dla nich podpowiedzią, co należy zrobić lub powiedzieć, gdy są świadkami złego traktowania kobiet przez innych mężczyzn.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Dear dad” po sukcesie w Skandynawii będzie prowadzona w innych krajach (wideo)