Kampania Citroëna C3 Plurier
Celem kampanii, która wystartowała 2 czerwca i potrwa do końca sierpnia jest ...
Celem kampanii, która wystartowała 2 czerwca i potrwa do końca sierpnia jest zakomunikowanie wprowadzenia nowego, innowacyjnego w swojej konstrukcji Citroëna C3 Pluriel, który poszerzy gamę samochodów C3. Kampania jest skierowana do młodych osób (25 -35 lat), które poszukują nietypowych a jednocześnie funkcjonalnych rozwiązań. Citroën C3 Pluriel posiada modularne nadwozie, dzięki któremu może być hatchabckiem, panoramicznym hatchbackiem, kabrioletem, spiderem lub pick-upem zapewniając dopasowanie się do potrzeby w danej chwili. Zawsze może być inny. To prawdziwy kamelon wśród samochodów. Citroën zawsze słynął z niekonwencjonalnych rozwiązań. Teraz, wprowadzając na rynek Citroëna C3 Pluriel po raz kolejny zaskakuje.
W kampanii zostały wykorzystane ogłoszenia jednostronicowe w prasie magazynowej. Symbolem zmiany uczyniono kameleona, który podobnie jak C3 Pluriel dostosowuje się do zmieniających warunków. Wykorzystano prasę magazynową, prasę codzienną, prasę lokalną, radio. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Kampania Citroëna C3 Plurier