Kampania Citroën C3 HDi
W październiku i listopadzie br. prowadzona będzie kampania, mająca na celu podtrzymanie zainteresowania modelem C3.
Nowoczesny, dynamiczny a zarazem wyjątkowo ekonomiczny silnik HDi, oryginalna linia nadwozia oraz technologicznie zaawansowane wyposażenie pozwalają cieszyć się niezwykle ekscytującą jazdą. Ważnym elementem kampanii jest bowiem zaproszenie na jazdy próbne.
Każdy, kto odbędzie jazdę próbną może wziąć udział w konkursie i wygrać nowego Citroëna C3. Kampania jest skierowana do ludzi w wieku 25-44 lat, o dochodach wyższych niż przeciętne. Główny nacisk położony został na podkreślenie wizerunku Citroëna C3, jako samochodu o nieprzeciętnej osobowości, dla ludzi potrafiących cieszyć się życiem, dostrzegających jego piękno, chcących zamanifestować swoją niezależność.
Reklamom telewizyjnym i prasowym towarzyszyć ma seria insertów pocztówkowych o zróżnicowanym charakterze, dopasowanych do profilu pism takich jak: National Geografic, Playboy, Viva, Auto Świat, Newsweek, Twój Styl, ELLE, Duży Format GW. Przedstawiane wizerunki, to w każdym przypadku charakterystyczny znak graficzny Citroëna wpisany w rzeczywistość w jej najpiękniejszych i najprzyjemniejszych wymiarach (zgodnie z claimem: Citroën C3 - Życie jest piękne!). Inserty-pocztówki z kuponem konkursowym są także zaproszeniem na jazdę próbną Citroënem C3.
Dołącz do dyskusji: Kampania Citroën C3 HDi