Kampania B2B "SE"
"Super Express" rozpoczął kampanię skierowaną do partnerów biznesowych, która potrwa do 25 maja br
Jej celem jest nie tylko utrwalenie nowoczesnych rozwiązań graficznych, wprowadzonych przez dziennik w październiku ub.r., ale przede wszystkim zaakcentowanie zasad doboru treści i układu tematycznego, które wyróżniają "SE" spośród konkurencyjnych tytułów - poinformoła wydawca gazety portal Wirtualnemedia.pl.
Kreację kampanii przygotowała wewnętrzna agencja In House.
Reklamy ukazywać się będą wyłącznie na prawych kolumnach magazynów: "Media i Marketing Polska" oraz "Brief", z wyróżnieniem w postaci metki, nawiązującej do popularnych rubryk "Super Expressu" t.j. "Świat"", "Kraj" , "Finanse", "Gospodarka", "Dziś", "Twoje prawa, twoje pieniądze" oraz wtorkowego dodatku "Auto". Kampania będzie wspomagana mailingami elektronicznymi do klientów Biura Reklamy i Ogłoszeń.
"Super Express" na rynku funkcjonuje od ponad 14 lat.
Dołącz do dyskusji: Kampania B2B "SE"