Kamis reklamuje Danie ze smakiem
W prasie, na outdoorze i w salonach fryzjerskich rozpoczęła się kampania reklamowa Dania ze smakiem Kamis. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ambasada i dom mediowy Mediacom.
Kampania reklamowa Dania ze smakiem Kamis opiera się na layoutach pokazujących drzwi lodówki z rodzinnymi zdjęciami i karteczkami, na których napisano propozycje czegoś do zjedzenia. Obok znajdują się torebki Dania ze smakiem – jako specyficzne podpowiedzi, co można przygotować na obiad. Taki przekaz ma podkreślać, że produkty z linii Danie ze smakiem to gotowe rozwiązanie kulinarne, budując przy tym ich familijny wizerunek.
Kampania obejmuje prasę kobiecą i TV guidy („Claudia”, „Tele Tydzień”, „Przyjaciółka”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Kobieta i Życie”, „Tina”, „Party”, „Gala”, „Wysokie Obcasy”, „Newsweek Kobieta”, „Olivia”, „Pani Domu”, „Chwila dla Ciebie”) oraz outdoor (wiaty przystankowe i nośniki wolnostojące łącznie w 500 lokalizacjach w największych miastach, takich jak Warszawa, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Poznań, Łódź, Wrocław, Kraków, Szczecin). Ponadto w ramach akcji do wybranych magazynów kobiecych dołączonych zostanie ponad 250 tys. torebek Dania ze smakiem, a na ok. 2 tys. monitorów LCD należących do Look TV w 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce emitowane będą instruktażowe filmy kulinarne prezentujące przepisy z wykorzystaniem tych produktów.
Kreację kampanii – zaplanowanej na styczeń i luty – przygotowała agencja reklamowa Ambasada, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Kamis reklamuje Danie ze smakiem