Kamil Mirowski head of digital w agencji Runaways
Kamil Mirowski objął stanowisko head of digital w agencji Runaways.
Dołączenie Kamila Mirowskiego jest jednym z etapów rozwoju spółki, która z agencji social mediowej staje się agencją digital marketingu.
Ma rozbudować kompetencje agencji w zakresie prowadzenia projektów digitalowych. Będzie również współodpowiedzialny za przygotowanie oraz realizację strategii biznesowej spółki. Jest też odpowiedzialny za realizację działań agencji, zarządzanie oraz rozbudowywanie zespołu specjalistów i managerów.
Kamil Mirowski ostatnio w Valkea
Mirowski wcześniej pracował zarówno po stronie mediów (Nasza Klasa, Media Regionalne), jak i po stronie agencji marketingowych i digitalowych (The Digitals, Agencja Społem, 1000ideas). Przez ostatni rok był szefem digitalu w agencji Valkea.
Prowadzi również szkolenia oraz warsztaty z zakresu budowania strategii digital marketingowej, employer brandingu, social sellingu oraz wprowadzania programów employee advocacy w firmach.
W swojej ponad 13-letniej karierze pracował dla wielu marek, w tym m.in.: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska, Douglas.
Dołącz do dyskusji: Kamil Mirowski head of digital w agencji Runaways