Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce
Kamil Jankowski zarządza polskim działem marketingu Gi Group, międzynarodowej agencji rekrutacyjnej.
Jankowski odpowiada za strategię marketingową dla firm z grupy, czyli: Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz TACK TMI w Polsce.
Ostatnio w Talentuno
Kamil Jankowski ostatnio pracował jako digital marketing manager w startupie rekrutacyjnym Talentuno, w którym zarządzał kampaniami marketingowymi online i projektami digital marketingu wspierającymi polski rynek.
Był odpowiedzialny za kreowanie i realizację kampanii wzrostowych (B2C). Stworzył i prowadził także portal GoodJobs.pl, projekt pro-bono, z ofertami pracy dla osób i firm poszkodowanych przez pandemię COVID-19, był także marketing managerem w spółce z branży spożywczej. Ponad siedem lat zarządzał agencją digitalową Think Things, w której prowadził projekty marketingowe dla znanych marek z różnych branż.
Przygotowywał, realizował i nadzorował m.in. strategie komunikacyjne, marketingowe i PR-owe, a także strony internetowe i komunikację wizualną. Łącznie pracował dla około 100 podmiotów z różnych sektorów gospodarki.
Gi Group to działająca w 57 krajach agencja, która specjalizuje się w: rekrutacjach stałych, tymczasowych, rekrutacjach specjalistów oraz menedżerów wyższego szczebla. Swoją siedzibę ma w Mediolanie. W portfolio ma także firmy szkoleniowe, które dostarczają narzędzia do wsparcia procesów HR oraz rozwoju pracowników.
Dołącz do dyskusji: Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce