SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce

Kamil Jankowski zarządza polskim działem marketingu Gi Group, międzynarodowej agencji rekrutacyjnej.

Jankowski odpowiada za strategię marketingową dla firm z grupy, czyli: Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz TACK TMI w Polsce.

Ostatnio w Talentuno

Kamil Jankowski ostatnio pracował jako digital marketing manager w startupie rekrutacyjnym Talentuno, w którym zarządzał kampaniami marketingowymi online i projektami digital marketingu wspierającymi polski rynek.

Był odpowiedzialny za kreowanie i realizację  kampanii wzrostowych (B2C). Stworzył i prowadził także portal GoodJobs.pl, projekt  pro-bono, z ofertami pracy dla osób i firm poszkodowanych przez pandemię COVID-19, był także marketing managerem w spółce z branży spożywczej. Ponad siedem lat zarządzał agencją digitalową Think Things, w której prowadził projekty marketingowe dla znanych marek z różnych branż.

Przygotowywał, realizował i nadzorował m.in. strategie komunikacyjne, marketingowe i PR-owe, a także strony internetowe i komunikację wizualną. Łącznie pracował dla około 100 podmiotów z różnych sektorów gospodarki.

Gi Group to działająca w 57 krajach agencja, która specjalizuje się  w: rekrutacjach stałych, tymczasowych, rekrutacjach specjalistów oraz menedżerów wyższego szczebla. Swoją siedzibę ma w Mediolanie. W portfolio ma także firmy szkoleniowe, które dostarczają narzędzia do wsparcia procesów  HR oraz rozwoju pracowników.

Dołącz do dyskusji: Kamil Jankowski szefem marketingu Gi Group w Polsce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sławek
No, noo...
odpowiedź
User
iksde
ego jak balon XD
odpowiedź